Carolina update + billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

christina92

M (: skriver:

Skønt med en positivt update! 

Håber KST'en giver resultater, for det kan da ikke være rart, ikke at have haft afføring i 11 dage..

Og hvor er det vildt, at hun allerede er 8 uger! Synes jo lige du har født! 

Der er kommet en god portion i dag, men konsistensten er hel forkert  Så håber det bare var "proppen".

Og KST har allerede vist resultater hun ligger MEGET mere lige og er mere tilpas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

morethanperfect

christina92 skriver:

vi var til KST i dag og ja vil mere det har noget at sige at han ligger i et c. Carolina var "stram" i hele venstre side ned langs de store rygmuskler. Ved bæknet så meget at det formentlig har været det der har irriteret hendes tyktarm.

Ja hun har også været ked af det. Imorges lavede hun endelig en ordentlig ble fuld men konsistensten er total ligesom fugemasse. tyk og sej  Vi håber det bare var "proppen" og at hendes mave snart bliver normal. 

Hvad kostede det , og hvor var det henne ? 

Anmeld

19. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
christina92 skriver:

Hej alle sammen

Tænkte jeg lige ville komme med en lille update nu Carolina er 8 uger

Tiden er bare gået så stærkt og hun bliver så stor. Hun vejer nu 4180g og er 56 cm lang. Hun er stadig lige så skøn og dejlig som hun altid har været.

Lige nu går det bare SÅ stærkt med at holde hovedet, snakke med legetøjet og smile til mor og far  Det er fantastisk!!

Vi skal til KST nu her da hun har "bananform" svejer meget til den ene side og ligger ligesom et c. Og vi tror desværre det er derfor hun ikke er kommet af med afføring i 11 dage nu, og har ondt når hun prutter.

Jeg ammer stadig fuldt ud og der er stadig masser af mælk hvilket passer både mor og Carolina super

Her kommer lige et lille billede af min lille tiger

Tak fordi du læste

hvor er hun bare fin

Anmeld

19. november 2012

christina92

morethanperfect skriver:

Det er i nærheden af Skive og vi gav 275kr.

Hun er virkelig dygtig, har ikke lige luret hvor du er fra så ved ikke om det er lang for dig at køre

Anmeld

19. november 2012

christina92

Problembarnet skriver:

hvor er hun bare fin

Tak

Anmeld

19. november 2012

MorDk

Neiii hvor er hun sød

Anmeld

19. november 2012

christina92

morethanperfect skriver:

Du er fra Fyn så det er jo VIRKELIG langt for dig! Men der må være noget nede i nærheden af dig, ellers prøv en fys.

Anmeld

19. november 2012

M (:

christina92 skriver:

Der er kommet en god portion i dag, men konsistensten er hel forkert  Så håber det bare var "proppen".

Og KST har allerede vist resultater hun ligger MEGET mere lige og er mere tilpas

Årh, bette pus! Man må håbe det bliver bedre de næste par dage..

Anmeld

19. november 2012

Miss Church

christina92 skriver:

Hej alle sammen

Tænkte jeg lige ville komme med en lille update nu Carolina er 8 uger

Tiden er bare gået så stærkt og hun bliver så stor. Hun vejer nu 4180g og er 56 cm lang. Hun er stadig lige så skøn og dejlig som hun altid har været.

Lige nu går det bare SÅ stærkt med at holde hovedet, snakke med legetøjet og smile til mor og far  Det er fantastisk!!

Vi skal til KST nu her da hun har "bananform" svejer meget til den ene side og ligger ligesom et c. Og vi tror desværre det er derfor hun ikke er kommet af med afføring i 11 dage nu, og har ondt når hun prutter.

Jeg ammer stadig fuldt ud og der er stadig masser af mælk hvilket passer både mor og Carolina super

Her kommer lige et lille billede af min lille tiger

Tak fordi du læste

Sikke en dejlig update! Men hold da op hvor går tiden bare hurtig! Synes lige at du har født 

Hvor er hun bare dejlig!  

Anmeld

19. november 2012

christina92

Miss Church skriver:

Sikke en dejlig update! Men hold da op hvor går tiden bare hurtig! Synes lige at du har født 

Hvor er hun bare dejlig!  

Tiden går meget stærk og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.