Han bider - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

4xGreve

Møn-Mor skriver:

Min Viktor på snart 10 måneder har også gjort det (bidt) en 3 ugers tid nu.
Han har i en del måneder elsket at prutte på os og var nok sådan han viste hans kærlighed på, men ja nu er det så erstattet med bideri.

Jeg siger nej/av, hvis han når at bide, men jeg når som regel at flytte ham inden han når at bide - han får sådan en lurendrejer fjæs på, når han skal til at bide, så det er til at fange i opløbet og min fornemmelse er klart, at det er hans måde at kærtegne på lige nu - ikke just rart .

nej rart det er ihvertfaldt heller ordet jeg vil beskrive følelsen af at blive bidt med

Milo har altid bidt men det begyndte først at gøre ondt da han begyndte at få tænder (4 måneder gammel).

jeg er også helt sikker på han fortæller han elsker mig/os, men problemet kommer i det at storsøster er bange for ham samt at han ikke skal og ikke må bide andre og da slet ikke de andre børn når han starter i DP til januar. men jeg ønsker så meget at han stopper så Daniella ikke længer skal være bange for ham!

Vi siger også nej og av, og vi har sagt til Daniella at hun skal skrige så højt hun kan så han bliver forskrækket, men hun er aldrig nede på jorden hvis han er i nærheden og ikke har sut i munden så det er endnu ikke blevet nødvendigt.

før bed hun det bare i sig, og kom løbende over til os med tårene trillende ned af kinden også gav hun ellers frit løb for alle følelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Møn-Mor

Åh altså stakkels lille pige - ja jeg kan godt se du har lidt andre problematikker i forbindelse med bideriet end jeg, idet du har en søskende til trolden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.