4xGreve skriver:
Vi får ikke længer SP da det er 2 barn...
og han bruger meget sut (netop pga. Han bider) og det sagde hun bare hun syntes var en god ide'!
puha får svært ved at sætte ham væk fra ham, for han skulle nødig føle sig afvist!
men hvis det virker så er begge dele da et klart forsøg værd!
rart at vide at andre har prøvet det og at der er håb for os 
I har en sundhedsplejerske som i altid kan tage kontakt til indtil barnet starter i skole. Derefter er det en sundhedsplejerske gennem skolen mener jeg.
Så selvom jeres besøg, vejninger mm. er stoppet, kan i altid kontakte en sundhedsplejerske hvis i har behov for dette!!!
I min søns vuggestue er der pt. et par børn der bidder, og der har de lavet en liste med børns alder og grunde der kan være til at de bider. Vil gerne lige tjekke den i morgen, og skrive her igen.
Har ikke selv meget erfaring som mor, men ville ALDRIG bide igen.. aldrig aldrig aldrig!
Jeg ville beskytte storesøster, og sørge for at han ikke bider hende. Det er synd at hun skal være panisk angst for ham.
Så ville jeg gøre meget i at sige "ae ae" "ja nu ae du X, se det kan hun godt lide" eller f.eks. "Kan du ae ae..."
Selvom han ikke er så gammel og har et sprog til at udtrykke sig, er jeg sikker på at han forstår rigtig meget. (det er i hvert fald min erfaring som pædagog studerende i vuggestue).
Men håber i finder ud af det

Anmeld