6 dage over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Leyla94

Anonym skriver:

det var den 12 oktober  det falder altid samme dato

Jeg burde være i 6 uge nu, det viser terminberegneren..Men jeg vil vente til næste uge med at tage en clear blue digital test...Vil anbefale dig det samme, og hvis ikke den viser positiv og du stadig ikke har fået din menstruation, så synes jeg at du skal gå til lægen og få taget en blodprøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Anonym trådstarter

Rose22 skriver:

Jeg burde være i 6 uge nu, det viser terminberegneren..Men jeg vil vente til næste uge med at tage en clear blue digital test...Vil anbefale dig det samme, og hvis ikke den viser positiv og du stadig ikke har fået din menstruation, så synes jeg at du skal gå til lægen og få taget en blodprøve

min tanke er også at gøre sådan noget. Jeg kan overhovedet ikke huske hvornår man kan teste positiv.

Anmeld

18. november 2012

Leyla94

Anonym skriver:

min tanke er også at gøre sådan noget. Jeg kan overhovedet ikke huske hvornår man kan teste positiv.

Det kan man 1 dag før menstruationsdagen, også efter...Men det er lidt forkskelligt hos alle, nogen tester tidligt andre tester sent...Det kommer an på hormonerne osv... Men det også derfor jeg vil vente lidt, da jeg engang har testet negativ før sommer..

Anmeld

21. november 2012

Leyla94

Anonym skriver:

Hei igen...Fik du taget en test igen? eller været hos lægen

Nysgerighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.