Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gået 6 dage over tid og jeg har aldrig været så træt som jeg er lige i tiden. jeg testede i fredags, men fik negativ test og tænkte at det nok bare var sådan, men nu sidder jeg så virkelig og overvejer om jeg burde prøve en af de der clearblue test for så burde jeg jo slet ikke kunne være i tvivl.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er gået 6 dage over tid og jeg har aldrig været så træt som jeg er lige i tiden. jeg testede i fredags, men fik negativ test og tænkte at det nok bare var sådan, men nu sidder jeg så virkelig og overvejer om jeg burde prøve en af de der clearblue test for så burde jeg jo slet ikke kunne være i tvivl.
den kan sagtens være blevet positiv siden i fredags
Jeg vil anbefale at du prøver en clear blue digital - jeg havde en svag positiv streg på en test fra lidl, og var simepelthen itvivl om det var skyggestreg eller positiv
Da jeg tog clear blue var den slet ikke i tvivl - den viste GRAVID
Mit råd - smut ned på apotektet og ta´en i morgen tidlig - det giver altså ro i hobedet
Jeg er også gået overtid, det er nu 5 dage siden jeg burde få min menstruation...Men jeg vælger at vente lidt i nu med at tage en G-test Jeg tror ihvertfald jeg er blevet gravid denne gang, vi har også prøvet i 1 år men siden i sommer's valgte vi at stoppe og ikke tænke på det, så det bare skal komme...Jeg har lidt anderledes smerter forneden, i midten af min maven under navlen og ikke i siderne hvor jeg plejer og få mens smerter...Har haft vildt ondt i ryggen i 1 uge ca hvor det bare niver fuldstændig. Jeg har haft lidt kvalme men ikke brækket mig Jeg er begyndt at blive mere sulten, jeg får ondt i halsen når jeg ryger, også er jeg blevet mere træt her for tiden... for dig Hvornår har du tænkt dig og tage en test igenStort
Jeg kørte i Bilka for jeg tænkte at jeg kunne købe en der, det kunne man engang. Men de havde ikke nogle så jeg kørte forbi rema og købte 2 af de billige. Jeg har lige taget en nu og den er negativ.Jeg må prøve igen om nogle dage og måske købe en clearblue test.Jeg kan ikke forstå at testene er negative for jeg føler mig virkelig gravid.
Rose22 skriver: Jeg er også gået overtid, det er nu 5 dage siden jeg burde få min menstruation...Men jeg vælger at vente lidt i nu med at tage en G-test Jeg tror ihvertfald jeg er blevet gravid denne gang, vi har også prøvet i 1 år men siden i sommer's valgte vi at stoppe og ikke tænke på det, så det bare skal komme...Jeg har lidt anderledes smerter forneden, i midten af min maven under navlen og ikke i siderne hvor jeg plejer og få mens smerter...Har haft vildt ondt i ryggen i 1 uge ca hvor det bare niver fuldstændig. Jeg har haft lidt kvalme men ikke brækket mig Jeg er begyndt at blive mere sulten, jeg får ondt i halsen når jeg ryger, også er jeg blevet mere træt her for tiden... for dig Hvornår har du tænkt dig og tage en test igenStort
Jeg har kvalme konstant og jeg er mega træt, jeg er slået helt ud i hovedet med en blanding af homon knopper og bumser. og så får jeg sådan en strammende fornemmelse lige ved skambenet og det har jeg ikke oplevet før.jeg er ikke mere sulten, men det hænger mest sammen med at jeg synes at jeg skal kaste op af alt mad.Jeg har lige testet nu, men jeg prøver igen om nogle dage tror jeg
Anonym skriver: Jeg kørte i Bilka for jeg tænkte at jeg kunne købe en der, det kunne man engang. Men de havde ikke nogle så jeg kørte forbi rema og købte 2 af de billige. Jeg har lige taget en nu og den er negativ.Jeg må prøve igen om nogle dage og måske købe en clearblue test.Jeg kan ikke forstå at testene er negative for jeg føler mig virkelig gravid.
Kan jeg godt forstå, men måske er der virkelig ikke noget inde i dig, måske er det bare fordi du virkelig meget gerne vil have at du bliver gravid og at din krop reagere på dine tanker...Måske er det nok derfor din menstruation ikke er kommet i nu Det har jeg også prøvet før Men jeg håber ihvertfald at du er gravid Jeg vil anbefale dig at vente lidt med testen i nu
Rose22 skriver: Kan jeg godt forstå, men måske er der virkelig ikke noget inde i dig, måske er det bare fordi du virkelig meget gerne vil have at du bliver gravid og at din krop reagere på dine tanker...Måske er det nok derfor din menstruation ikke er kommet i nu Det har jeg også prøvet før Men jeg håber ihvertfald at du er gravid Jeg vil anbefale dig at vente lidt med testen i nu
Jeg har det ikke sådan at jeg virkelig desperart vil være gravid, jeg opdagede ikke engang at jeg var gået over tid før min kæreste spurgte om ikke jeg skulle have haft det.
Men måske vil min krop uden jeg ved det
Anonym skriver: Jeg har det ikke sådan at jeg virkelig desperart vil være gravid, jeg opdagede ikke engang at jeg var gået over tid før min kæreste spurgte om ikke jeg skulle have haft det. Men måske vil min krop uden jeg ved det
Hvornår havde du sidste menstruations første dag? For os begge to
Rose22 skriver: Hvornår havde du sidste menstruations første dag? For os begge to
det var den 12 oktober det falder altid samme dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128