Årh vil det holde? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja vi har det rigtig godt når vi er alene.. men i hverdagen virker han bare stresset og vi er så langt fra hinanden.. plus han hader sociale ting.. familie arrangementer osv.. men det ELSKER jeg.. men han sidder bare der og kigger og er helt stille.. og min familie er meget snakkende, åbne og imædekommende... han har den der facade.. Men alene med ham får vi det som før i tiden.. elsker ham sku så meget!!
Og ja jeg kæmper for det og vil ikke gå fra ham.. men tænker bare om jeg dør indvendig samtidig.. Men må prøve få opfyldt mine behov for snak, socialt osv gennem venner, bekendte og familie.. Så har jeg det stabile i ham.. også må jeg være glad for det..

Hvis han er en stille fyr, så kan han måske godt blive blæst lidt omkuld af en meget snakkende familie, og derfor bliver helt stille... Jeg kan også godt blive stille, hvis jeg ikke føler mig helt tilpas, og det behøver slet ikke være de folk jeg er sammen med, men mere hvis jeg ikke føler mig hørt, fordi alle andre snakker så meget..

Dit sociale gen må du forsøge at få dækket af en masse andre, som du skriver og så få trygheden og kærligheden fra ham måske han bare skal vænne sig lidt til alt det sociale... Det kan jo tage lang tid, hvis man aldrig har været vant til det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvis han er en stille fyr, så kan han måske godt blive blæst lidt omkuld af en meget snakkende familie, og derfor bliver helt stille... Jeg kan også godt blive stille, hvis jeg ikke føler mig helt tilpas, og det behøver slet ikke være de folk jeg er sammen med, men mere hvis jeg ikke føler mig hørt, fordi alle andre snakker så meget..

Dit sociale gen må du forsøge at få dækket af en masse andre, som du skriver og så få trygheden og kærligheden fra ham måske han bare skal vænne sig lidt til alt det sociale... Det kan jo tage lang tid, hvis man aldrig har været vant til det!

Ja jeg tror du har meget ret og han er da også på de 4 år vi har været sammen blevet meget bedre.. han stod stiv som et bræt første gang han så dem og de gav ham et kram..
Men ja det tager nok længere tid end bare lige.. han har jo trods alt levet 30 år sådan inden han mødte mig
Tusind tak for dit svar.. dejlig lige at få andre øjne på sagen

Anmeld

18. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja jeg tror du har meget ret og han er da også på de 4 år vi har været sammen blevet meget bedre.. han stod stiv som et bræt første gang han så dem og de gav ham et kram..
Men ja det tager nok længere tid end bare lige.. han har jo trods alt levet 30 år sådan inden han mødte mig
Tusind tak for dit svar.. dejlig lige at få andre øjne på sagen

Måske du skal glæde dig over de små fremskridt, så skal det nok gå alt sammen du har ret i, at man jo ikke bare ændre 30 års adfærd på et par år

Og det var da så lidt, det er jo også det, vi er her for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.