Jeg er desperat !!!!!!! Råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op !!? 

min datter har simpelthen så rød røv , hun skriger, græder , er utilfreds HELe TIDEN !! 

Hvad skal jeg gøre??  

jeg smører , vasker skifter hele tiden .... 

Hjælp, er villig til at prøve ALT.  

ved bleskift når min søn er vasket med vaskeklude føntørrer jeg numsen... bare lad det tørre ved at du holder den et stykke væk fra numsen.... (et råd fra sundhedsplejersken).. han er hverken hudløs eller rød mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Vi bruger både sinksalve fra änglamark og beophantanol (staves) fra apoteket.

Min søn er snart 2, men da han var lille og det nogle gange var rigtigt slemt brugte vi kun den fra apoteket og det hjalp.

Bruger Creme fra Matas, men synes bare ikke der er noget som hjælper denne gang..  

hun har haft det siden igår.. 

Anmeld

17. november 2012

modesty

I de vågne timer tager du bleen af hende og lader hende gå uden. Der kommer måske lidt uheld på gulvet, men det bedste for huden er at få luft.

Anmeld

17. november 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Bruger Creme fra Matas, men synes bare ikke der er noget som hjælper denne gang..  

hun har haft det siden igår.. 

Jeg ville nok ringe til lægen mandag så.

Evt ringe til sundheds plejerske vagten og høre til råds der.

Anmeld

17. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

min datter har simpelthen så rød røv , hun skriger, græder , er utilfreds HELe TIDEN !! 

Hvad skal jeg gøre??  

Jeg vil anbefale dig at købe Inotyol creme på apoteket - det koster 60 kr for en tube og virker super hurtigt. Vores datter når faktisk aldrig at blive rigtig rød og de gange hun har været det har det taget max 2 dage, så har det været væk.

Vi fik det anbefalet af en børnelæge på Skejby Sygehus.

/Fenja

Anmeld

17. november 2012

Nessie

Vi har i et stykke tid brugt E-vitamin creme fra Matas, og det har hjuplet godt. Bare et tykt lag på, så bliver det hurtigt bedre.

Nu har min læge lige anbefalet noget der hedder Silan salve, fra apoteket, og det skulle være rigtig godt. Han bruger det selv til sine børn, og har fået det anbefalet af sin far, som er hudlæge

God bedring med den røde numse

Anmeld

17. november 2012

Muffinmus

jeg har haft meget glæde af de kogte klude:-)så bare gør som beskrevet og lad den være til næste ble skift og evt gøre det et par gange til måsen er fin igen. Du vil blive forbavset over hvor godt det kan virke med en fugtig kogt klud i bleen:-)

Og ja, ellers prøv en creme der skyer vandet fra, f.eks 8 hour creme eller lign.

Anmeld

17. november 2012

foto på lærred

Jeg vil anbefale dig at købe Inotyol creme på apoteket - det koster 60 kr for en tube og virker super hurtigt. Vores datter når faktisk aldrig at blive rigtig rød og de gange hun har været det har det taget max 2 dage, så har det været væk.

Vi fik det anbefalet af en børnelæge på Skejby Sygehus.

/Fenja

Vi bruger også denne med god resultat.

Til TS: Håber snart hun får det bedre. Der er ikke noget værre end at være vidne til at ens barn har så ondt mens man føler, at man ikke kan gøre noget for at hjælpe. God bedring.'

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.

Anmeld

17. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre??  

Føntørreren, få hende blæst helt tør før hun får lukket huden inde, det er mit absolut bedste råd.

Vi har aldrig brugt cremer til vores 2½ årige dreng, istedet har vi brugt den hver gang han er blevet skiftet

Anmeld

17. november 2012

naomi

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre??  

inotyol salve er den bedste opfindelse for os. Selv om der har været hel hul på huden har en god omgsng på til nat taget det fås på apoteket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.