Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op !!?
min datter har simpelthen så rød røv , hun skriger, græder , er utilfreds HELe TIDEN !!
Hvad skal jeg gøre??
jeg smører , vasker skifter hele tiden ....
Hjælp, er villig til at prøve ALT.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op !!? min datter har simpelthen så rød røv , hun skriger, græder , er utilfreds HELe TIDEN !! Hvad skal jeg gøre?? jeg smører , vasker skifter hele tiden .... Hjælp, er villig til at prøve ALT.
Jeg bruger a-derma cytelium. Købes på apoteket og er SUPER godt. Det tager min søns rødme lige med det samme
Det kan vel ikke være svamp eller eksem ? For så skal det jo behandles..
MortilCilas skriver: Jeg bruger a-derma cytelium. Købes på apoteket og er SUPER godt. Det tager min søns rødme lige med det samme
Der er bare LANG tid mandag hvor jeg kan komme på apoteket
Bøllemyr skriver: Kolde kogtvandsklude
Kolde kogtvandsklude
Hvordan gør jeg med dem ??
Prinsesse2ben skriver: Det kan vel ikke være svamp eller eksem ? For så skal det jo behandles..
Det tror jeg ikke, det kom bare lige pludseligt, efter at vi hentede hende fra vuggestue hvir hun havde siddet "lidt" fir længe i en lorteble udenfor
Bøllemyr skriver: Du tager fx en ren stofble og klipper i små firkanter der passer til de kan ligger i bleen, så koger du dem i en gryde. Der efter lader du vandet med kludene i køle ned. Tager en kold våd klud og vrider, ligger den på det røde område og giver ble på. De virker så godt
Du tager fx en ren stofble og klipper i små firkanter der passer til de kan ligger i bleen, så koger du dem i en gryde. Der efter lader du vandet med kludene i køle ned. Tager en kold våd klud og vrider, ligger den på det røde område og giver ble på. De virker så godt
Tak skal du have, skal hun så sove med den ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128