Meget udflåd:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

MichelleN

Miss Church skriver:

Der er sådan et skema her, som siger noget om chancen ift. alder

Kvindens alder
Chance/risiko for at blive gravid
ved det 1. ubeskyttede samleje omkring ægløsning 
15-20 år 30 %
20-25 år 25 %
26-30 år 20 %
31-35 år 15 %
36-40 år 10 %
41-45 år   5 %

Man skal selvfølgelig ikke stirre sig blind på det Men omkring 25% chance for graviditet, når du har ægløsning. 

Hormonerne arbejder jo også på fulde drøn, når du har ægløsning.  

Lad os håbe på, at der er gevinst 

Jeg vil ikke sætte min næse op efter noget:/ bliver bare skuffet og ked af det:/

Men har været meget ude af balance og er meget ked af det og sur,træt og svimmel kan sove flere timer hvis det skulle være:/

Men har brug for lidt hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Miss Church

MichelleN skriver:

Jeg vil ikke sætte min næse op efter noget:/ bliver bare skuffet og ked af det:/

Men har været meget ude af balance og er meget ked af det og sur,træt og svimmel kan sove flere timer hvis det skulle være:/

Men har brug for lidt hjælp

Nej det kan jeg godt forstå. Man kan hurtigt blive skuffet. Men det skal nok komme til jer også 

Er spændt på en forhåbentlig fantastisk update fra dig og et par uger 

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Miss Church skriver:

Nej det kan jeg godt forstå. Man kan hurtigt blive skuffet. Men det skal nok komme til jer også 

Er spændt på en forhåbentlig fantastisk update fra dig og et par uger 

Hvor er du sød Det er rart at der er nogle som man kan snakke med omkring det der bekymre en

Tak for en dejlig støtte

Anmeld

18. november 2012

Miss Church

MichelleN skriver:

Hvor er du sød Det er rart at der er nogle som man kan snakke med omkring det der bekymre en

Tak for en dejlig støtte

Ja det er nemlig så. Og vi har jo alle været der mere eller mindre. Du skal hvert fald ikke være bange for at du er den eneste 

Det var så lidt da

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

tidsmæssigt passer det med ægløsning hvis du har en normalt cyklus, men du kan jo også allerede have haft den og du kan derfor være i "3. uge". De første to uger er man jo ikke gravid. Du kan have meget tidlige tegn, det havde jeg, men det er aaalt for tidligt at tage en graviditetstest, det må du desværre vente med, men jeg krydser fingre for dig

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Miss Church skriver:

Ja det er nemlig så. Og vi har jo alle været der mere eller mindre. Du skal hvert fald ikke være bange for at du er den eneste 

Det var så lidt da

Men grunden til jeg nok også er bange for at live gravid igen er nok fordi jeg har haft en sa og en graviditet uden for livmoderen og den blev først opdaget da jeg havde en tredje del af min mave fyldt med blod pga det havde lagt i min venstre æggeleder det havde lagt der i 2½ mdr så blev oppereret akut:/ Så det har skræmt mig rigtigt meget

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Amanda Stage skriver:

tidsmæssigt passer det med ægløsning hvis du har en normalt cyklus, men du kan jo også allerede have haft den og du kan derfor være i "3. uge". De første to uger er man jo ikke gravid. Du kan have meget tidlige tegn, det havde jeg, men det er aaalt for tidligt at tage en graviditetstest, det må du desværre vente med, men jeg krydser fingre for dig

Jeg vil heller ikke tage en da jeg er bange for hvad den siger Jeg vil heller vente og se om jeg får min mens

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

det kan jeg godt forstå, man bliver så spændt, og en test kan også vise negativ selvom man er gravid og så bliver man ret skuffet, så det er nok bedst at vente som du skriver

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Amanda Stage skriver:

det kan jeg godt forstå, man bliver så spændt, og en test kan også vise negativ selvom man er gravid og så bliver man ret skuffet, så det er nok bedst at vente som du skriver

Ja det ved jeg:/ Har jeg lært på den hård måde Desværre

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

ja, det har jeg også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.