Meget udflåd:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.115 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. november 2012

MichelleN

Hej Allesammen

Hvad vil det sige hvis man har meget udflåd er det når man har sin ægløsning eller har man haft det der?

Fordi jeg døjer rigtig meget med det:/Håber der er nogle som kan hjælpe mig lidt på vej?

Har fået at vide hvis man har udflåd så er det fordi man har ægløsning? Passer det?

Er lidt forvirret omkring alt det her:/

Der er man som siger en masse forskelligt men syntes nu ikke jeg bliver kloger

Råd modtages gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Miss Church

MichelleN skriver:

Hej Allesammen

Hvad vil det sige hvis man har meget udflåd er det når man har sin ægløsning eller har man haft det der?

Fordi jeg døjer rigtig meget med det:/Håber der er nogle som kan hjælpe mig lidt på vej?

Har fået at vide hvis man har udflåd så er det fordi man har ægløsning? Passer det?

Råd modtages gerne

Det kommer an på hvordan dit udflåd ser ud ligner det æggehvide, er det tegn på ægløsning Man har jo udflåd igennem hele cyklus, men forskellig slags og forskellige mængder. Men held og lykke skal du have 

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Miss Church skriver:

Det kommer an på hvordan dit udflåd ser ud ligner det æggehvide, er det tegn på ægløsning Man har jo udflåd igennem hele cyklus, men forskellig slags og forskellige mængder. Men held og lykke skal du have 

Ja det ligner æggehvider og syntes jeg har meget af det Det er temlig træls.. Men har høret af hvis man har sex mens man har ægløsning så er chancen større for at blive gravid? Men om det passer ved jeg ikke

Anmeld

18. november 2012

Christina :-)

MichelleN skriver:

Hej Allesammen

Råd modtages gerne

Altså inden jeg bliv gravid havede jeg altid meget udflåd ved æl

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Altså inden jeg bliv gravid havede jeg altid meget udflåd ved æl

Okay så er det ikke bare mig der er noget galt med

Anmeld

18. november 2012

Miss Church

MichelleN skriver:

Ja det ligner æggehvider og syntes jeg har meget af det Det er temlig træls.. Men har høret af hvis man har sex mens man har ægløsning så er chancen større for at blive gravid? Men om det passer ved jeg ikke

Jamen så er det bare at komme igang Det der æggehvide-udflåd giver de bedste betingelser for sædcellerne, så der er gode chancer for graviditet, når man har det. 

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Miss Church skriver:

Jamen så er det bare at komme igang Det der æggehvide-udflåd giver de bedste betingelser for sædcellerne, så der er gode chancer for graviditet, når man har det. 

Hvor store er chancerne for at opnå graviditet? ved slevfølgelig ikke om du ved det ca? Men det kunne være rart hvis nogle kunne fortælle mig det

Har haft det lidt underligt de sidste par dage ogå.. Har været meget træt og ked af det på samme tid:/ Min kæreste har ikke skulle sige noget forkert til mig eller noget før jeg har tudet eller været hisig

Har haft underlige drømme også:/

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

Ved du hvornår du sidst har haft menstruation, for øget udflåd og humørsvingninger/træthed er jo også gode tegn på graviditet! Men det kan som du siger også være ægløsning og ja chancerne er jo størst ved ægløsning, men hvor mange procent vil jeg ikke slynge ud for jeg er ikke læge men det er de dage, chancerne er meget større end andre tidspunkter. 

Anmeld

18. november 2012

Miss Church

MichelleN skriver:

Hvor store er chancerne for at opnå graviditet? ved slevfølgelig ikke om du ved det ca? Men det kunne være rart hvis nogle kunne fortælle mig det

Har haft det lidt underligt de sidste par dage ogå.. Har været meget træt og ked af det på samme tid:/ Min kæreste har ikke skulle sige noget forkert til mig eller noget før jeg har tudet eller været hisig

Har haft underlige drømme også:/

Der er sådan et skema her, som siger noget om chancen ift. alder

Kvindens alder
Chance/risiko for at blive gravid
ved det 1. ubeskyttede samleje omkring ægløsning 
15-20 år 30 %
20-25 år 25 %
26-30 år 20 %
31-35 år 15 %
36-40 år 10 %
41-45 år   5 %

Man skal selvfølgelig ikke stirre sig blind på det Men omkring 25% chance for graviditet, når du har ægløsning. 

Hormonerne arbejder jo også på fulde drøn, når du har ægløsning.  

Lad os håbe på, at der er gevinst 

Anmeld

18. november 2012

MichelleN

Amanda Stage skriver:

Ved du hvornår du sidst har haft menstruation, for øget udflåd og humørsvingninger/træthed er jo også gode tegn på graviditet! Men det kan som du siger også være ægløsning og ja chancerne er jo størst ved ægløsning, men hvor mange procent vil jeg ikke slynge ud for jeg er ikke læge men det er de dage, chancerne er meget større end andre tidspunkter. 

Sidste mens dag var den 2-11 Og vi har haft sex siden jeg fik ægløsning Men gider ikke sætte forvetninger op efter noegt også blive skuffet:/ Men sådan som jeg har haft det de sidste par dage

Er virkelig træt og opbrug,ked af det,hisig,bange og mange andre tanker strømmer igennem mit hovede:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.