Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja det har jeg. Hende jeg fik fat på sagde at de nok havde glemt det men HCG er steget fra 79 til 279 på de 3 dage, men de vil gerne tage en blodprøve igen på tirsdag fordi jeg stadig pletbløder.
Ja det har jeg. Hende jeg fik fat på sagde at de nok havde glemt det men HCG er steget fra 79 til 279 på de 3 dage, men de vil gerne tage en blodprøve igen på tirsdag fordi jeg stadig pletbløder.
Held og lykke - ih, det er da virkelig at trække pinen ud!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Held og lykke - ih, det er da virkelig at trække pinen ud!
Ja, men når de siger det ser positivt ud, er der lidt håb forude
Bekymrer mig bare om pletblødningerne, da det i min verden slet ikke skal finde sted ved en graviditet Men ja, er jo så blevet dét klogere
tarkoflen skriver: Åhh det er da ikke til at holde ud Hvornår får du så svar på blodprøven i morgen? Håber ikke du skal vente alt for længe!Jeg sender alle de gode tanker, jeg kan til dig, og for at det fortsat stiger!
Åhh det er da ikke til at holde ud Hvornår får du så svar på blodprøven i morgen? Håber ikke du skal vente alt for længe!Jeg sender alle de gode tanker, jeg kan til dig, og for at det fortsat stiger!
Nej, hvis jeg da bare kunne stoppe med at bløde
Jeg kan først nå at få den taget onsdag, da jeg ikke modtog blodprøveseddelen fra klinikken med posten idag, og det vil så sige at jeg først får svar fredag (måske allerede torsdag, hvis jeg var heldig, men de kunne ikke love det).
Mange tak for de krydsede fingre
Anonym skriver: Ja, men når de siger det ser positivt ud, er der lidt håb forude Bekymrer mig bare om pletblødningerne, da det i min verden slet ikke skal finde sted ved en graviditet Men ja, er jo så blevet dét klogere
Men der er jo mange der pletbløder i graviditeten - mig selv inklusiv, og jeg er 21+0 i dag (:
Anonym skriver: Nej, hvis jeg da bare kunne stoppe med at bløde Jeg kan først nå at få den taget onsdag, da jeg ikke modtog blodprøveseddelen fra klinikken med posten idag, og det vil så sige at jeg først får svar fredag (måske allerede torsdag, hvis jeg var heldig, men de kunne ikke love det). Mange tak for de krydsede fingre
M (: skriver: Men der er jo mange der pletbløder i graviditeten - mig selv inklusiv, og jeg er 21+0 i dag (:
Var det også brunt det du havde?
Og hvor længe gjorde du det?
tarkoflen skriver: Ej hvor er alting da også bare irriterende!Jeg håber du får svar på torsdag så
Ej hvor er alting da også bare irriterende!Jeg håber du får svar på torsdag så
Jo tak
Anonym skriver: Var det også brunt det du havde? Og hvor længe gjorde du det?
Den ene gang blødte jeg frisk blod, ikke ret meget, men alligevel nok til at jeg troede mens var kommet.. Blødningen varede få timer, og de næste dage var der brunligt udflåd. Blødningnen begyndte 3+4.
Anden gang var sådan noget brunligt udflåd med friske tråde i.. Denne gang blødte jeg godt nok kun i én dag, men det var 11+2..
Så håbet er endnu ikke helt ude!
M (: skriver: Den ene gang blødte jeg frisk blod, ikke ret meget, men alligevel nok til at jeg troede mens var kommet.. Blødningen varede få timer, og de næste dage var der brunligt udflåd. Blødningnen begyndte 3+4. Anden gang var sådan noget brunligt udflåd med friske tråde i.. Denne gang blødte jeg godt nok kun i én dag, men det var 11+2.. Så håbet er endnu ikke helt ude!
nej okay har blødt brunt længe nu. en 8-10 dage og de sidste 4 dage er der kommet mere og mere så jeg er nødt til at gå med bind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128