Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var blevet lovet at de ville ringe mig op med svar på blodprøve idag mellem 13 og 14.30. Ingen har ringet Og nu da jeg ringer til dem er der lukket og kan slet ikke komme igennem fordi der er lukket
Var nr. to blodprøve jeg skulle have svar på fordi jeg pletbløder, og styrtede derhen igår for at få den taget, så jeg kunne have svar idag. F*ck hvor er det bare tarveligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Ej det er heller ikke i orden! Håber de ringer senere, og de bare har haft travlt!
Ej det er heller ikke i orden! Håber de ringer senere, og de bare har haft travlt!
De har ikke ringet endnu.
Det er virkelig skuffende
Var blevet lovet at de ville ringe mig op med svar på blodprøve idag mellem 13 og 14.30. Ingen har ringet Og nu da jeg ringer til dem er der lukket og kan slet ikke komme igennem fordi der er lukket Var nr. to blodprøve jeg skulle have svar på fordi jeg pletbløder, og styrtede derhen igår for at få den taget, så jeg kunne have svar idag. F*ck hvor er det bare tarveligt.
Øv, hvor er det dårligt!
M (: skriver: Øv, hvor er det dårligt!
Ja Ventetiden er bare så ufattelig lang
Anonym skriver: Ja Ventetiden er bare så ufattelig lang
Ja, og endnu længere, når man ikke ved, om man er købt eller solgt..
Anonym skriver: Var blevet lovet at de ville ringe mig op med svar på blodprøve idag mellem 13 og 14.30. Ingen har ringet Og nu da jeg ringer til dem er der lukket og kan slet ikke komme igennem fordi der er lukket Var nr. to blodprøve jeg skulle have svar på fordi jeg pletbløder, og styrtede derhen igår for at få den taget, så jeg kunne have svar idag. F*ck hvor er det bare tarveligt.
Det var da rigtig dårligt af dem
Er der ikke et "nød-nummer" du kan ringe på?
Du tror ikke de har ment på mandag? Der er vel lukket i weekenden.. Uanset hvad, så er det rigtig træls :/
Næsten alle fertilitetsklinikker har åbent i weekenden
Ts: held og lykke.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.
foto på lærred skriver: Næsten alle fertilitetsklinikker har åbent i weekenden Ts: held og lykke. Camilla www.foto-paa-laerred.dk Så er det tid til at købe den personlige julegave.. Kig forbi hj.siden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128