Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Både min søde kærste og de fleste andre mænd med børn jeg kender, ka da sagtens være alene hjemme med deres børn. Jeg ser det heller ik som at faren passer barnet, lige så vel som jeg heller ik passer barnet. Jeg er bare hjemme med min børn! Vh stine
Både min søde kærste og de fleste andre mænd med børn jeg kender, ka da sagtens være alene hjemme med deres børn. Jeg ser det heller ik som at faren passer barnet, lige så vel som jeg heller ik passer barnet. Jeg er bare hjemme med min børn! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Så enig med dig:-):-):-):-) p.s har lige lånt S og T lejlighed igen:-):-):-)
Så enig med dig:-):-):-):-) p.s har lige lånt S og T lejlighed igen:-):-):-)
Tauf skriver: Hej Piger.Jeg var som skrevet før til frisør i to dage i streg. Første dag tog det tre timer og en time om at komme hjem. Så jeg var først hjemme kl 19 og så ikke nåde at se fisen som var kommet i seng. Dagen efter spurgte jeg så om det tog lige så lang tid.Der til svare hun det tro jeg ikke. Også siger hun noget hvor jeg tænker jamen selvfølgelig. Hun siger ej hvor har du en da en dejlig man som sådan vil overtage barnet mens du sidder her. " Er det ikke normalt? Ville jeres mænd ikke også gøre det??
Hej Piger.Jeg var som skrevet før til frisør i to dage i streg. Første dag tog det tre timer og en time om at komme hjem. Så jeg var først hjemme kl 19 og så ikke nåde at se fisen som var kommet i seng. Dagen efter spurgte jeg så om det tog lige så lang tid.Der til svare hun det tro jeg ikke. Også siger hun noget hvor jeg tænker jamen selvfølgelig. Hun siger ej hvor har du en da en dejlig man som sådan vil overtage barnet mens du sidder her. " Er det ikke normalt? Ville jeres mænd ikke også gøre det??
Nu har vi ingen børn endnu, men jeg er helt sikker på min kæreste ville træde til. Der skal være frirum for begge parter
Her er det også en selvfølge, at kæresten er sammen med Freja, hvis jeg skal noget.
Andet ville jeg ikke kunne holde ud - man vælger da at få børn SAMMEN, så selvfølgelig er man også sammen om at tage vare på dem.
Laulund87 skriver: Selvfølgelig gør han det ellers var vi ikke sammen
Selvfølgelig gør han det ellers var vi ikke sammen
Frk.S skriver: Her er det også en selvfølge, at kæresten er sammen med Freja, hvis jeg skal noget. Andet ville jeg ikke kunne holde ud - man vælger da at få børn SAMMEN, så selvfølgelig er man også sammen om at tage vare på dem.
tarkoflen skriver: Hyggeligt godt med et sted at bo når man er på farten Ved du hvornår de kommer hjem fra Thailand?
Hyggeligt godt med et sted at bo når man er på farten Ved du hvornår de kommer hjem fra Thailand?
Siger du også at du passer dit barn? Som tarkoflen siger så forstår jeg heller ikke det med at fædre passer deres børn..Men dejligt han gerne vil være meget sammen med jeres barn
Vi har et fælles ansvar for vores datter. Vi tager meget hensyn til hinanden når vi har aftaler, og studier der skal passes. Hun er dog helt sikkert fars pige . Så ja det er fantatisk, at manden kan passe hende alene nogle timer, når jeg skal noget.
Ja selvfølgelig !!
Det er mig der er mest ude !
Det er for mig en selvfølge, og bestemt ikke noget valg min kæreste ville få
Hvilket han også gør med glæde.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128