Han er da ikke den eneste vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

tarkoflen

Dinna88 skriver:

Enig

Det er få mødre der siger, at "de passer deres børn", så hvorfor er det sådan det hedder om manden? Man er vel to om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Laulund87

Selvfølgelig gør han det ellers var vi ikke sammen

Anmeld

17. november 2012

L&V

Tauf skriver:

Hej Piger.

Jeg var som skrevet før til frisør i to dage i streg. Første dag tog det tre timer og en time om at komme hjem. Så jeg var først hjemme kl 19 og så ikke nåde at se fisen som var kommet i seng. Dagen efter spurgte jeg så om det tog lige så lang tid.

Der til svare hun det tro jeg ikke. Også siger hun noget hvor jeg tænker jamen selvfølgelig. Hun siger ej hvor har du en da en dejlig man som sådan vil overtage barnet mens du sidder her. "

Er det ikke normalt? Ville jeres mænd ikke også gøre det??

Jo det vil jeg da mene. det er da lige så meget deres unger som vores..Min mand er meget ofte alene med vores datter da jeg har mange aften møder

Anmeld

17. november 2012

TeamRocket

Ikke med hans gode vilje nej, kan være stensikker på han skriver konstant hvornår jeg er hjemme og at ungerne er placeret foran tvet imens han spiller computer. Han foretrækker at være den der tar ud. Så det er ikke en selvfølge for alle mænd at kunne passe og underholde deres egne børn desværre.

Anmeld

17. november 2012

bøllen

Jo det gjorde min mand med glæde

Han står op i weekenden med den mindste, tar alle sammen med hvis jeg har behov for ro.

Griner lidt når der bliver spurgt : Er manden barnepige ? Man kan da ikke være barnepige på sine egne børn eller

Anmeld

17. november 2012

Phoenix

tarkoflen skriver:

Nu har jeg aldrig forstået at faren passer barnet! Øhh nej det er da lige så meget hans barn og man er da fælles om at være hjemme hvis den anden skal noget!

Kan ikke forestille mig, at min kæreste kunne finde på at sige nej til at være alene med vores kommende barn, hvis jeg skulle noget...

Helt enig. Det er jo ikke sådan at barnet er morens ansvar og faren gør morens en tjeneste ved at være sammen med sit eget barn. 

Anmeld

17. november 2012

MyLove E

Problembarnet skriver:

Det ville min mand også  

Dejligt at høre:-)

Anmeld

17. november 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Jo det vil jeg da mene. det er da lige så meget deres unger som vores..Min mand er meget ofte alene med vores datter da jeg har mange aften møder

Jeg blev også meget overrasket. Og tænkte bare åh selvfølgelig det er også hans søn :-)

Anmeld

17. november 2012

MyLove E

A&F skriver:

Nej han er ikke den eneste. Her er manden vant til at passe vores datter.

Siger du også at du passer dit barn? Som tarkoflen siger så forstår jeg heller ikke det med at fædre passer deres børn..

Men dejligt han gerne vil være meget sammen med jeres barn

Anmeld

17. november 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Nu har jeg aldrig forstået at faren passer barnet! Øhh nej det er da lige så meget hans barn og man er da fælles om at være hjemme hvis den anden skal noget!

Kan ikke forestille mig, at min kæreste kunne finde på at sige nej til at være alene med vores kommende barn, hvis jeg skulle noget...

Så enig med dig:-):-):-):-) p.s har lige lånt S og T lejlighed igen:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.