Mor og meget mere skriver:
Jeg er åbenbart uenig med flertallet her - jeg ville synes, min mand og hans kammerater var nogle skiderikker, hvis de fandt det vigtigere at holde fast i et indslag til en julefrokost end at have en gammel kammerat med. Altså, hvem eller hvad er vigtigst - stripperen eller en god gammel ven?
For mig handler det ikke om stripperen i sig selv - selvom jeg synes, det er pinligt og nedværdigende, når 20-årige piger smider tøjet for penge overfor mænd, der kunne være deres fædre - og heller ikke om hende kæresten - selvom jeg synes, hun burde kunne trække på skuldrene og sende ham afsted - men om, hvad gode venner prioriterer højest.
Jeg ville aldrig sætte en nær veninde i sådan et dilemma - men til enhver tid ændre på programmet for at give hende mulighed for at deltage. Det handler jo forhåbentlig ikke om, at underholdningen er vigtigere end samværet med venner!
Jeg synes mere det er princippet i, at en enkelts kæreste skal ændre på en gammel tradition, det synes jeg er forkert!
Jeg ville da heller ikke vælge mine veninder fra! Men så måtte han gå mens stripperen var der! Eller som jeg skrev til en anden, så må den kæreste, der ikke vil have stripperen kommer, få lov til at dukke op de 10 minutter stripperen er der, så det måske ikke er så "farligt"!
Jeg tænker hvis jeg var meget jaloux anlagt, ville en stripper da være noget mere uskyldigt end en tur i byen, hvor man kan risikere, at der er fremmede kvinder, der "kaster" sig over kæresten...
Nu har jeg som skrevet kun læst hvad der står, jeg hørte desværre ikke programmet i dag, så ved ikke om der mangler bonus Info om at der er en grund til, at hun er jaloux!