Hvad siger l til dette dilemma? Mads og monopolet ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. november 2012

tarkoflen

Hej piger

Jeg er nysgerrig, hvad siger l til dette dilemma, som var i Mads & monopolet i dag?

Jeg har ikke hørt dilemmaet, kun læst afstemningen!

http://www.dr.dk/p3/programmer/mads-monopolet/2012 /11/16/skal-gutterne-aflyse-stripperen-af-hensyn-t il-kaereste#afstemning

Hold venligst en ordentlig tone, selvom det er et følsomt emne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

De3Guldklumper

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg er nysgerrig, hvad siger l til dette dilemma, som var i Mads & monopolet i dag?

http://www.dr.dk/p3/programmer/mads-monopolet/2012 /11/16/skal-gutterne-aflyse-stripperen-af-hensyn-t il-kaereste#afstemning

Selvfølgelig skal de hyre en stripper. Så må vennen jo melde til eller fra som han lyster til den Julefrokost.

Anmeld

17. november 2012

Mettefpigen

Jaa hyr stripperen, også må kammeraten komme eller ej...

Anmeld

17. november 2012

miig1989

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg synes, det er synd, at kæresten skal bestemme, om han må tage til julefrokost med strip ..
Og synes ikke, de skal droppe stripperen, så må vennen finde en måde at undgå stripperen på, eller mande sig op og sige til kæresten, at hun skal blande sig uden om ..

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

Pylle3 skriver:

Selvfølgelig skal de hyre en stripper. Så må vennen jo melde til eller fra som han lyster til den Julefrokost.

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, om min kæreste sad og gloede på en eller anden stripper til en julefrokost! Jeg ved godt, at det for nogle er en eller anden fantasi!

Jeg synes også det er til den friske side, at en kæreste skal diktere om der skal være en stripper eller ej til en julefrokost! Men der må vel være en grund til, at hun ikke stoler på, at det bare er en stripper, der kommer og smider tøjet og går igen...

Synes det er vennes opgave at forklare sin kæreste, hvordan det hænger sammen! Alternativt må de jo sige til kæresten, at hun må komme de 10 minutter det står på, eller hvor længe sådan noget taget, og så kan hun smutte igen!

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

Mettefpigen skriver:

Jaa hyr stripperen, også må kammeraten komme eller ej...

enig

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

miig1989 skriver:

Jeg synes, det er synd, at kæresten skal bestemme, om han må tage til julefrokost med strip ..
Og synes ikke, de skal droppe stripperen, så må vennen finde en måde at undgå stripperen på, eller mande sig op og sige til kæresten, at hun skal blande sig uden om ..

enig

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

Nogen der ved om man kan tilføje en afsteming, den kan jeg se, at jeg glemte...

Anmeld

17. november 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Hej piger

Hyr en stripper, og så må kammeraten selv om han kommer eller ej. Nu kender vi jo ikke det pågældende par, og om der er grund til tillidsproblemerne, eller om hun bare generelt er jaloux, men jeg ville også lade min kæreste tage afsted. Jeg stoler på ham og ved, at han ikke "gør noget". Han må gerne samle appetit ude, bare han spiser hjemme Han skal faktisk snart til polterabend, og hvis der kommer en stripper der, så er det fint med mig.

Men jeg har også forståelse for jalousien, for det havde jeg store problemer med inden jeg mødte min kæreste, jeg var syg af jalousi. det krævede at møde den rigtige mand, som altid bekræfter mig og viser, at jeg altid kan stole på ham, at jeg er kommet 100% af med min jalousi.

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

Frøken J. skriver:

Hyr en stripper, og så må kammeraten selv om han kommer eller ej. Nu kender vi jo ikke det pågældende par, og om der er grund til tillidsproblemerne, eller om hun bare generelt er jaloux, men jeg ville også lade min kæreste tage afsted. Jeg stoler på ham og ved, at han ikke "gør noget". Han må gerne samle appetit ude, bare han spiser hjemme Han skal faktisk snart til polterabend, og hvis der kommer en stripper der, så er det fint med mig.

Men jeg har også forståelse for jalousien, for det havde jeg store problemer med inden jeg mødte min kæreste, jeg var syg af jalousi. det krævede at møde den rigtige mand, som altid bekræfter mig og viser, at jeg altid kan stole på ham, at jeg er kommet 100% af med min jalousi.

Jeg er helt enig i at vi ikke kender parret, men som du selv siger, så har man nok ikke fundet den rigtige mand, hvis man er så jaloux at man ikke kan se sig ud over en stripper! Eller har han givet hende grund til at være jaloux... Men jeg tror da, hvis jeg var jaloux, heller jeg ville have der kom en stripper end at de skulle i byen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.