Så blev vi henvist til Peter Lundström

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

FrkDitte

sus73 skriver:

Hej, hvordan kommer du frem til det?

Hvis vi kigger på IUI-H (for det er jo helt hen i vejret at starte IVF i det private, med mindre man har passeret 40 år), står der følgende på klinikkernes hjemmesider:

Danfert

Under 35 år: 17,1%

35-39 år: 11,8%

Trianglen

Under 40 år: 17,9%

Lundstrøm

Under 40 år: 19%

Tallene er for de tre klinikker ved hjerteaktivitet i 8. uge. Kan ikke finde tallene for CFC.

Hej igen..

Alle de forkortelser  

For mit vedkommende er det ligemeget om det er 17 eller 19%.. 

Umiddelbart føler jeg mig helt tryg ved Lundstrøm..Men har luret på Trianglen også...

Jeg har ikke kigget på de rater endnu.. synes jeg har nok at gøre med at sætte mig ind de behandlinger de tilbyder.. 

Er man selv med til beslutningen om hvilken behandling man ønsker? 

Jeg ved selvfølgelig godt at det kommer an på de resultater på de prøver og undersøgelser man skal igennem.

Hvorfor er det helt hen i vejret at starte på IVF? (Jeg er ikke så meget inde i alt der her )

Egentlig er jeg bare lidt ivrig og spændt på at komme igang 

D. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

sus73

FrkDitte skriver:

Hej igen..

Alle de forkortelser  

Umiddelbart føler jeg mig helt tryg ved Lundstrøm..Men har luret på Trianglen også...

Jeg har ikke kigget på de rater endnu.. synes jeg har nok at gøre med at sætte mig ind de behandlinger de tilbyder.. 

Jeg ved selvfølgelig godt at det kommer an på de resultater på de prøver og undersøgelser man skal igennem.

Hvorfor er det helt hen i vejret at starte på IVF? (Jeg er ikke så meget inde i alt der her )

D. 

Åh forstår godt at det er en jungle. Første skridt er også, at I skal undersøges nærmere.

IVF er ikke helt hen i vejret - men det er helt hen i vejret hvis man bruger privatklinik til de første IVF forsøg, fordi det er temmelig dyrt, og det er gratis hvis I istedet vælger behandling på offentligt sygehus. Men et skridt ad gangen - allerførst skal I igennem diverse undersøgelser.

Anmeld

19. november 2012

FrkDitte

sus73 skriver:

Åh forstår godt at det er en jungle. Første skridt er også, at I skal undersøges nærmere.

IVF er ikke helt hen i vejret - men det er helt hen i vejret hvis man bruger privatklinik til de første IVF forsøg, fordi det er temmelig dyrt, og det er gratis hvis I istedet vælger behandling på offentligt sygehus. Men et skridt ad gangen - allerførst skal I igennem diverse undersøgelser.

På den måde 

Skal man selv betale IVF hvis det er på privatklinik?

Ikke at jeg tror det er det vi skal have.. 

Er nu også bare spændt på at komme igang med undersøgelserne...

D.

Anmeld

19. november 2012

sus73

FrkDitte skriver:

På den måde 

Skal man selv betale IVF hvis det er på privatklinik?

Ikke at jeg tror det er det vi skal have.. 

Er nu også bare spændt på at komme igang med undersøgelserne...

D.

Ja, IVF på privatklinik er med egenbetaling.

Men lad os håbe at der slet ikke bliver akuelt med IVF for jer

Anmeld

19. november 2012

tarkoflen

FrkDitte skriver:

Hej igen..

Alle de forkortelser  

D. 

Det er ikke helt hen i vejret at starte på IVF, men hvis der ikke er nogen indikation af, at det ikke skulle kunne lykkedes med insemination, så kan jeg ikke forestille mig, at de vil sende dig direkte videre... Det er ret hårdt for kroppen sådan en omgang hormoner, ægudtagning og oplægning, og de griber jo alt andet lige ind, på en måde, som du kunne slippe for, hvis l bare skulle have en lille hjælpende hånd måske der bare skal helt styr på din ægløsning og så går det hele som en leg

Men lægerne er simpelthen så dygtige til at undersøge en, så hvis de ikke mener, at man kan blive gravid med inseminering, så skal du nok slippe, det gjorde vi i hvert fald!

Der ud over er der jo en temmelig stor udskrivning, hvadenten det er for jer selv eller det offentlige, derfor prøver man med inseminering først.

Anmeld

20. november 2012

FrkDitte

tarkoflen skriver:

Det er ikke helt hen i vejret at starte på IVF, men hvis der ikke er nogen indikation af, at det ikke skulle kunne lykkedes med insemination, så kan jeg ikke forestille mig, at de vil sende dig direkte videre... Det er ret hårdt for kroppen sådan en omgang hormoner, ægudtagning og oplægning, og de griber jo alt andet lige ind, på en måde, som du kunne slippe for, hvis l bare skulle have en lille hjælpende hånd måske der bare skal helt styr på din ægløsning og så går det hele som en leg

Men lægerne er simpelthen så dygtige til at undersøge en, så hvis de ikke mener, at man kan blive gravid med inseminering, så skal du nok slippe, det gjorde vi i hvert fald!

Der ud over er der jo en temmelig stor udskrivning, hvadenten det er for jer selv eller det offentlige, derfor prøver man med inseminering først.

Hejsa, og tak for svar 

Ja det der med alle de hormoner og sådan er også noget jeg helst vil undgå, hvis det er muligt 

Vi har fået tid til samtale d. 4. december... føles så længe til 

Hav en dejlig dag!

D.

Anmeld

20. november 2012

tarkoflen

FrkDitte skriver:

Hejsa, og tak for svar 

Ja det der med alle de hormoner og sådan er også noget jeg helst vil undgå, hvis det er muligt 

Vi har fået tid til samtale d. 4. december... føles så længe til 

Hav en dejlig dag!

D.

Det er altså heller ikke det fedeste at skulle rende og huske først at tage næsespray 4 gange i døgnet (inkl, Om natten) og derefter samtidig skulle stikke sig en gang i døgnet... Hvis jeg havde kunne slippe for det, så havde jeg hellere end gerne gjort det!

Ja ventetiderne føles uendelige, men lige pludselig kommer dagen alligevel.

Rigtig meget held og lykke, jeg håber l får en rigtig god samtale!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.