FrkDitte skriver:
Hej igen..
Alle de forkortelser

For mit vedkommende er det ligemeget om det er 17 eller 19%..
Umiddelbart føler jeg mig helt tryg ved Lundstrøm..Men har luret på Trianglen også...
Jeg har ikke kigget på de rater endnu.. synes jeg har nok at gøre med at sætte mig ind de behandlinger de tilbyder..
Er man selv med til beslutningen om hvilken behandling man ønsker?
Jeg ved selvfølgelig godt at det kommer an på de resultater på de prøver og undersøgelser man skal igennem.
Hvorfor er det helt hen i vejret at starte på IVF? (Jeg er ikke så meget inde i alt der her
)
Egentlig er jeg bare lidt ivrig og spændt på at komme igang 
D.
Det er ikke helt hen i vejret at starte på IVF, men hvis der ikke er nogen indikation af, at det ikke skulle kunne lykkedes med insemination, så kan jeg ikke forestille mig, at de vil sende dig direkte videre... Det er ret hårdt for kroppen sådan en omgang hormoner, ægudtagning og oplægning, og de griber jo alt andet lige ind, på en måde, som du kunne slippe for, hvis l bare skulle have en lille hjælpende hånd

måske der bare skal helt styr på din ægløsning og så går det hele som en leg

Men lægerne er simpelthen så dygtige til at undersøge en, så hvis de ikke mener, at man kan blive gravid med inseminering, så skal du nok slippe, det gjorde vi i hvert fald!
Der ud over er der jo en temmelig stor udskrivning, hvadenten det er for jer selv eller det offentlige, derfor prøver man med inseminering først.