Paragraf 50 undersøgelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Anonym trådstarter

KTP86 skriver:

Kommunen vil din familie det bedste ^^ Skriv under. Samarbejd. Det er hvad jeg vil råde dig til  

Ja men vil heller ikke sige : ja kom da endelig hjem til mig. For så erkender jeg jo nærmest at jeg ikke kan selv.. Burde jeg ikke stå fast i min mening om jeg sagtens kan selv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

KTP86

Anonym skriver:

Ja men vil heller ikke sige : ja kom da endelig hjem til mig. For så erkender jeg jo nærmest at jeg ikke kan selv.. Burde jeg ikke stå fast i min mening om jeg sagtens kan selv? 

De vil bare se at i klare opgaven,så hvis i allerede ved at i kan,så vis dem at i kan! Der er ingen skam i at vise andre at man er gode forældre

Anmeld

16. november 2012

Muffinmus

Jeg synes bare det er godt kommunen er obs på dig.-9Og går alt så godt som du siger vil de jo heller ikke have noget at sætte en finger på.

Spiller du mod dem, ender du med at gøre det langt mere besværligt for både dem men også dig selv.

Så selv om du synes alt er i orden, så er det en god ide at være så åben og samarbejdsvillig som muligt.

Anmeld

16. november 2012

Benjamins'mor

Jeg fik også lavet undersøgelsen.

Og de dømmer altså ikke, de vil bare være sikker på barnet får det godt og at du kan klare opgaven og magte det.

Anmeld

16. november 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg fik også lavet undersøgelsen.

Og de dømmer altså ikke, de vil bare være sikker på barnet får det godt og at du kan klare opgaven og magte det.

Fik du også afvide at inden undersøglsen overhovedet var odentlig igang at der skulle en hjem og holde øje med dig? 

Anmeld

16. november 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Det gør du jo ikke.
Den person de kalder en"hjemmehoser" er ikke en der kommer og hjælper dig. Det er en der kommer og snakker med dig om hvordan der går og ser hvordan du gør de forskellige ting med barnet.

Anmeld

16. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg ville da til enhver tid invitere dem indenfor og vise, at jeg ikke havde noget at skjule. Du ER meget ung, og du KAN få brug for ekstra vejledning hen ad vejen - der er ingen grund til at modarbejde nogen, hvis allerstørste interesse er at sikre, at du og dit barn kommer godt fra start. 

Anmeld

16. november 2012

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Fik du også afvide at inden undersøglsen overhovedet var odentlig igang at der skulle en hjem og holde øje med dig? 

Ja, det er det undersøgelsen går ud på.
De kan jo ikke lave en undersøgelse uden at komme og se hvordan det går og hvordan i gør de forskellige ting med barnet og om barnet trives.

Undersøgelsen er kun at de kommer er par gange om ugen i starten og til sidst hver anden uge.

Anmeld

16. november 2012

wamse

En §50 skal laves før der bevilges en hjemmehosser, for der skal jo ligge en grundig undersøgelse til grund for, at man vælger at sætte hjælpeforanstaltninger igang.

Jeg har fået foretaget den i forhold til min datter. Det blev gjort ud fra, at der er INTET jeg ikke vil gøre, for at sikre mit barn de bedste muligheder.
Jeg har haft et forløb med en hjemmevejleder, som nu er afsluttet. Jeg blev ydermere bevilget aflastning hver anden weekend.

Det bliver ALDRIG sat igang for at genere jer

Anmeld

16. november 2012

Gardenia

Lyt til hvad de andre også siger.

Meld dig ind i Mødreforeningen, der har du adgang til jurister der kan forklare dig hvad der sker og hvad du skal være opmærksom på. Bruger du nu tiden på at forberede dig, indhente de oplysninger kommunen har og sætte dig ind i situationen vil det jo også have en positiv effekt på din sag? Stiller du dig på bagbenene er det en naturlig ting at formode der er noget du vil skjule, men det er ingen skade sket ved at du også ved lidt om det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.