Ja min sagdsbehandler har valgt at lave denne undersøglese. Hun har ikke fået nogle underretninger om mig eller noget. Hun kender dog min familie, som har været i noget stoffer osv..
Kæresten og jeg var til to samtaler. Vi troede egentlig det hele var fint, indtil vi modtager et brev hvor der står de laver den her undersøgelse men mangler vores underskrift til at indhente oplysninger fra bl.a min børnefaglige undersøglese, læge, jordemoder.
Jeg ringer til sagbehandler, og siger jeg ikke vil skrive under, da jeg ikke mener jeg skal ha hjælp. Så siger hun følgende: "Du skal skrive under, for ellers kan jeg ikke lave undersøgelsen. Også kan jeg ikke få bevilliget en hjemmehoser til dig"
Og jeg kommer helt i tvivl på mig selv...
Undersøgelsen er ikke engang lavet færdig endnu, men jeg er allerede dømt....
Jeg er selv 17 (snart 18, og kæresten er 34. Vi har hans datter på 8 hver anden uge, og hende kan vi da sagtens passe.
Jeg er blevet misbrugt som barn, men er kommet igennem alt det, blev afsluttet derude ved phykologen for 2 år siden.
Jeg skal mødes med en social rådgiver mandag, for at snakke det igennem, og hun kan forhåbentlig hjælpe mig.
Så mit spørgsmål er : Har du prøvet at nægte at skrive under? og hvad der er videre sket?
Kram en fortvivlet kommende mor (er gravid)
Anmeld