Er forvirret:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. november 2012

MichelleN

Hej Allesammen

Har fået en masse råd og vejledning omkring hvad man kan gøre hvis man gerne vil være gravid

Har prøvet med forskellige stillinger og puder under numsenSyntes det virker lidt dumt,men hvis det nu virker så er det jo fint

Er der andre som kan komme med nogle gode ideer eller råd til hvad man kan gøre?

Ved godt man ikke skal tænke over det fordi så sker der ingenting,men det er sværtHar det bedste sex med min dejlige kæreste og vi nyder det hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

MissMona

prøv at have sex hveranden dag istedet. Prøv at følge kanon/mirakel kuren og prøv at sexen foregår inden I skal sove og sørg for at have tisset af inden og så sex og så sove uden at rejse sig. Prøv at have det fra lige efter mens er stoppet til kort tid før mens starter igen i næste cyklus. (Men stadigvæk kun hver anden dag) Prøv gele royal ampuller.

Det var de ting der samlet måske var med til at hjælpe mig på vej. Men man ved det jo ikke med sikkerhed. Men da jeg intensiverede og overholdt disse ting gik der ikke 2 mdr. så var jeg gravid. Måske det hjalp og måske det vil hjælpe jer!

Pøj pøj med det.

Kram MissMona

Anmeld

16. november 2012

MichelleN

MissMona skriver:

prøv at have sex hveranden dag istedet. Prøv at følge kanon/mirakel kuren og prøv at sexen foregår inden I skal sove og sørg for at have tisset af inden og så sex og så sove uden at rejse sig. Prøv at have det fra lige efter mens er stoppet til kort tid før mens starter igen i næste cyklus. (Men stadigvæk kun hver anden dag) Prøv gele royal ampuller.

Det var de ting der samlet måske var med til at hjælpe mig på vej. Men man ved det jo ikke med sikkerhed. Men da jeg intensiverede og overholdt disse ting gik der ikke 2 mdr. så var jeg gravid. Måske det hjalp og måske det vil hjælpe jer!

Pøj pøj med det.

Kram MissMona

Hvad er Mirakel kuren for noget? og hvad er det for nogle gele ampuller? Det er ikke noget jeg har hørt om før

Anmeld

16. november 2012

Christina :-)

MichelleN skriver:

Hvad er Mirakel kuren for noget? og hvad er det for nogle gele ampuller? Det er ikke noget jeg har hørt om før

Det altså træls man ikk kan være ano i den her tråd!!

Anmeld

16. november 2012

MichelleN

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Det altså træls man ikk kan være ano i den her tråd!!

Hvad mener du med det? Er det fordi du har noget du gerne vil dele men ikke ligge navn til?

Anmeld

16. november 2012

Christina :-)

MichelleN skriver:

Hvad mener du med det? Er det fordi du har noget du gerne vil dele men ikke ligge navn til?

Ja mit sexliv ligger jeg ikk ud på nettet

Anmeld

16. november 2012

MichelleN

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

Ja mit sexliv ligger jeg ikk ud på nettet

Så må du jo lade være med at skrive herinde

Anmeld

16. november 2012

MissMona

MichelleN skriver:

Gele royal ampuller er sådan nogle glas ampuller med et koncentreret næringsstof som bidronningen spiser. Dette skulle øge fertiliteten.

Kanonkuren/mirakel-kuren er en kur der i en kortere periode består af et tilskud af en ekstra dosis vitaminer og naturmedicin til ham og hende - igen for at øge fertiliteten. Du kan læser mere om det hvis du googler det på nettet eller læser de andre tråde der er herinde om det.

Mvh MissMona

Anmeld

17. november 2012

MichelleN

MissMona skriver:

Gele royal ampuller er sådan nogle glas ampuller med et koncentreret næringsstof som bidronningen spiser. Dette skulle øge fertiliteten.

Kanonkuren/mirakel-kuren er en kur der i en kortere periode består af et tilskud af en ekstra dosis vitaminer og naturmedicin til ham og hende - igen for at øge fertiliteten. Du kan læser mere om det hvis du googler det på nettet eller læser de andre tråde der er herinde om det.

Mvh MissMona

Okay det lyder som noget lidt underligt:/ Men hvem siger det virker?

Tror bare vi gør som vi plejer

Anmeld

17. november 2012

M (:

MissMona skriver:

Pøj pøj med det.

Kram MissMona

Det anbefales at man har vandladning umiddelbart efter sex, da man ellers forøger risikoen for en urinvejsinfektion. 

Til TS: Eftersigende skulle de ikke have nogen effekt på chancen for graviditet at "holde sæden inde" efter sex, men hvis det gør dig mere tryg, så lig evt. et par minutter inden du går på toilettet. 

Held og lykke med projektet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.