skyggestreg eller positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Rikke mor

StineW79 skriver:

Ka godt skimte en svag streg! 

Men du ska da vist ha rette din profil, for der står at du er en mand, så blev lige helt forvirret

Har nemlig lige læst en artikel om en fyr der for sjov tog sin kærstes g-test, og inden for tid, blev den positiv. Da de jokkende fortalte det til deres venne, fik han besked på straks at søge læge, fordi det ka være tegn på testikel kraft. Og det vist sig så også at han havde kraft. Men tænkte lige at du var en fyr der havde teste positiv, og så ville jeg har sagt, skynd dig til lÆgen. 

Tror godt jeg tør slutte af med at sige, det ser ud til du ska være mor! Vh stine

Omg - jeg er da en klovn.. Er da en kvinde, så kan sagtens se det komiske i det .. Skal nok få det rettet mår jeg er på min bærbar igen.. Hehe 

Åh, håber sådan I har ret   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Projekt baby skriver:

Omg - jeg er da en klovn.. Er da en kvinde, så kan sagtens se det komiske i det .. Skal nok få det rettet mår jeg er på min bærbar igen.. Hehe 

Åh, håber sådan I har ret   

Hé Hé tro mig det ku ske for mig også! Håber der kommer endnu en positiv test om et par dage  Vh stine

Anmeld

16. november 2012

Rikke mor

StineW79 skriver:

Hé Hé tro mig det ku ske for mig også! Håber der kommer endnu en positiv test om et par dage  Vh stine

Jo tak :-) håber jeg er en af se heldige denne gang.. 

Krydser selv for streger 

Anmeld

16. november 2012

Muffinmus

Jeg har før fået 2 lign der var falske.

MEN, som udgangspunk ser den positiv ud hvos den er aflæst i god tid:-)

Anmeld

16. november 2012

BellaCiinea

Projekt baby skriver:

Hej

Jeg har taget en g-test her til eftermiddag - tynd urin og meget lidt af det (var for nysgerrig

jeg har ingen erfaring med g-teste fra Lidl - test dig - så ved ikke om dette er en skygge streg eller jeg er så heldig at den er positiv 

Håber selvfølgelig på det sidste, men håber at I vil være ærlig overfor mig!  

Håber inderligt at I vil svare mig.. 

Kan godt se en svag streg

Anmeld

17. november 2012

pcoramt

Ingen tvivl, den er positiv !tillykke 

Anmeld

17. november 2012

Rikke mor

Godmorgen I dejlige kvinder 

Jeg har taget en digital clear blue - den viste GRAVID!!! 

Jeg tror ikke glæde mig for meget, da jeg tidligere har tabt indenfor de gyldne 12 uger.. 

Jeg har dog et spørgsmål? 

Jeg fik nærmest ingen streg på testen fra LIDL, men digital clear blue viste GRAVID (Tør jeg stole på det?!)

Ps. har ikke sagt noget tli kæresten, da vi er blevet slemt skuffet så mange gange - kan ikke lide at se ham græde.. 

Og mange tusind tak for alle de mange svar - det betyder alverden! 

Anmeld

17. november 2012

mommy1991

Projekt baby skriver:

Hej

Jeg har taget en g-test her til eftermiddag - tynd urin og meget lidt af det (var for nysgerrig

jeg har ingen erfaring med g-teste fra Lidl - test dig - så ved ikke om dette er en skygge streg eller jeg er så heldig at den er positiv 

Håber selvfølgelig på det sidste, men håber at I vil være ærlig overfor mig!  

Håber inderligt at I vil svare mig.. 

Jeg ser også en svag streg

Anmeld

17. november 2012

Lund18

Projekt baby skriver:

Jeg tror ikke glæde mig for meget, da jeg tidligere har tabt indenfor de gyldne 12 uger.. 

Jeg fik nærmest ingen streg på testen fra LIDL, men digital clear blue viste GRAVID (Tør jeg stole på det?!)

Ps. har ikke sagt noget tli kæresten, da vi er blevet slemt skuffet så mange gange - kan ikke lide at se ham græde.. 

TILLYKKE  

for at den lille spire holder fast! 

Anmeld

17. november 2012

mommy1991

Projekt baby skriver:

Hov, jeg havde ikke set din update - men 1000 gange tillykke!!

Jeg har hørt at man sagtens kan stole på Clearblue!  

for at du holder på det denne gang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.