skyggestreg eller positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

Stivdie

Projekt baby skriver:

Jeg har ikke drukket for at kunne teste - tog den lidt impulsiv.. Havde ikke særlig meget urin at gøre godt med  

Men prøver med morgen urin i morgen 

for en positiv update i morgen eller på tirsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Victoria2013

Da jeg testede selv første gang var der en meget tydelig streg... så testede jeg en time senere for nu lige at være heeeelt sikker og der var den ikke særlig tydelig - nok ligesom din. Men det var altså rigtig nok

for dig

Anmeld

16. november 2012

Rikke mor

Kia2013 skriver:

Da jeg testede selv første gang var der en meget tydelig streg... så testede jeg en time senere for nu lige at være heeeelt sikker og der var den ikke særlig tydelig - nok ligesom din. Men det var altså rigtig nok

for dig

Ih! Dejlig input - håber det er sådan for mig. 

Tog en ekstra test efter denne, og der kunne man næsten intet se 

Doh! det er så dumt psykisk - venter kun på dagen i morgen 

Anmeld

16. november 2012

Tøs85

Synes den ser positiv ud! Men synes du skal teste med morgenurin i morgen tidlig, så vil jeg gætte på den blir mere tydelig med 2 streger..

Anmeld

16. november 2012

Rikke mor

Tøs85 skriver:

Synes den ser positiv ud! Men synes du skal teste med morgenurin i morgen tidlig, så vil jeg gætte på den blir mere tydelig med 2 streger..

Hvor er du sød 

Håber sådan du får ret! 

Jeg har virkelig ømme dutter - kan ikke trykke særlig hårdt på dem uden det gør ondt.. Så  at det er et positiv tegn! 

Anmeld

16. november 2012

Hønsemor

Mine første positive test i alle graviditeterne, er alle lavet på eftermiddags urin og der har stregerne været lige så tydelige og måske lidt tydeligere end din  Jeg lever efter den filosofi at kan man teste positiv om eftermiddagen er den god nok..

Men test på morgen urin hvis du er i tvivl 

men tør næsten godt sige tillykke 

Og en side bemærkning - en graviditetstest kan sagtens blive positiv uden at der er hcg i kroppen, dette kan skyldes rest farve og så er både testene fra Lidl og Netto kendt for at lave falske positive test efter tid.. Farverne i mine er dog også blevet tydeligere efter tid, men inde for tiden har de været så positive at se selv manden som ingen forstand har på det har kunne se det

Anmeld

16. november 2012

Rikke mor

Hønsemor skriver:

Mine første positive test i alle graviditeterne, er alle lavet på eftermiddags urin og der har stregerne været lige så tydelige og måske lidt tydeligere end din  Jeg lever efter den filosofi at kan man teste positiv om eftermiddagen er den god nok..

Men test på morgen urin hvis du er i tvivl 

men tør næsten godt sige tillykke 

Og en side bemærkning - en graviditetstest kan sagtens blive positiv uden at der er hcg i kroppen, dette kan skyldes rest farve og så er både testene fra Lidl og Netto kendt for at lave falske positive test efter tid.. Farverne i mine er dog også blevet tydeligere efter tid, men inde for tiden har de været så positive at se selv manden som ingen forstand har på det har kunne se det

Øv da osse! Hyrer mine blev tydelige efter de gyldne 5 min 

Anmeld

16. november 2012

Frøken J.

Den er mere positiv end min første test med dette barn, så krydser fingre for den er god nok!

Anmeld

16. november 2012

Rikke mor

Frøken J. skriver:

Den er mere positiv end min første test med dette barn, så krydser fingre for den er god nok!

Det blir så spændende i morgen 

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka godt skimte en svag streg! 

Men du ska da vist ha rette din profil, for der står at du er en mand, så blev lige helt forvirret

Har nemlig lige læst en artikel om en fyr der for sjov tog sin kærstes g-test, og inden for tid, blev den positiv. Da de jokkende fortalte det til deres venne, fik han besked på straks at søge læge, fordi det ka være tegn på testikel kraft. Og det vist sig så også at han havde kraft. Men tænkte lige at du var en fyr der havde teste positiv, og så ville jeg har sagt, skynd dig til lÆgen. 

Tror godt jeg tør slutte af med at sige, det ser ud til du ska være mor! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.