Karin1982 skriver:
Tror bare det er fordi det hele er så uoverskueligt lige nu.
Jeg havde jo aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg ikke kunne blive gravid af naturlig vej, da ingen af mine søstre har haft det problem.
Jeg føler mig nedtrykt og alene, selvom jeg har min dejlige kæreste som støtter mig i det her.
Har bare allermest lyst til at sige stop her og så glemme alt om børn, men mit hjerte brænder for mit eget barn og har gjort det de sidste mange år.
Mit humør svinger frem og tilbage hele tiden, og jeg går med smerter i underlivet som også er med til at gøre mig ked af det
Det er uoverskueligt! Men det hjælper når du kommer i gang... Man får en helt klar køreplan, det gjorde vi i hvert fald. Du må spørge alt det du orker og de er simpelthen så søde og hjælpsomme de mennesker der arbejder på klinikkerne! Jeg synes virkelig vi blev beroliget derude og fik god hjælp!
Det er faktisk en fordel, at l ikke "bare" er ufrivilligt barnløse, da det er meget sværere at behandle, fordi de famler lidt i blinde! Hos os med en diagnose, har de prøvet en del på mange forskellige og har derfor en masse erfaring med, hvad der virker godt for os!
Håber du har nogle, du kan snakke med, så du ikke går med alle bekymringerne selv!
Anmeld