Julegave til 4 årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Camulla

bagger26 skriver:

Han har også fødselsdag d. 24 dec og så ved jeg hvad han får af nogle af de andre, derfor der er så mange ting hehe..

Ja det var også så frygtelig en oplevelse, og mads på 4 kan stadig huske det. Han sagde så sent som i dag, da hun var under bruseren, at nu hun skulle passe på og stå stille, så hun ikke faldt og slog sig. Og det er et års tid siden det skete, men hun kan ikke huske det, heldigvis for det..

Årh, det var godt hun ikke kan det! 

Ihh, hvor specielt at have en der har fødselsdag den dag. Sikke en julegave du fik der!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Benjamins'mor

Min søn er ikke 4.
Men min lillebror er 6, så kan huske lidt hvad han ønskede/fik i 4/5 års alderen.

Thomas tog.
Byggemand Bob.
Postmand Per.
Handy manny.

Nu er han 6 og ønsker jake vennerne på ønskeøen, samt kaptajn klo med hans skib fra fisher Price (det er til ældre børn).

Anmeld

15. november 2012

bagger26

Camulla skriver:

Årh, det var godt hun ikke kan det! 

Ihh, hvor specielt at have en der har fødselsdag den dag. Sikke en julegave du fik der!  

Ja det var den fedeste dag, fødte kl 5 om morgen om var hjemme sammen med guldklumpen, ved mine forældre og søskende kl 17 til julemad, juletræ og gaver, feeeed dag hehe..

Anmeld

15. november 2012

Camulla

bagger26 skriver:

Ja det var den fedeste dag, fødte kl 5 om morgen om var hjemme sammen med guldklumpen, ved mine forældre og søskende kl 17 til julemad, juletræ og gaver, feeeed dag hehe..

Årh, hvor fedt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.