Julegave til 4 årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.450 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Camulla

Hjælp mig! Hvad giver I jeres 4 årige dreng i julegave??

Micas har simpelthen så meget legetøj og jeg ville egentlig helst at han fik noget praktisk - vi mangler virkelig opbevaring til ham! Men man vil jo også gerne at han skal blive rigtig glad for det han får og det er altså legetøj han bliver gladest for jo, men der er ikke plads mere! Og han leger heller ikke rigtig med det... Hmm...

Lillebror har fået en WheelyBug til 470 kr. (Ja, den var på halv pris! &nbsp så derfor ligger budgettet på storebrors gave også på 470. Kom med gode ideer eller fortæl hvad I har købt eller har tænkt jer at købe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

come2

Camulla skriver:

Micas har simpelthen så meget legetøj og jeg ville egentlig helst at han fik noget praktisk - vi mangler virkelig opbevaring til ham! Men man vil jo også gerne at han skal blive rigtig glad for det han får og det er altså legetøj han bliver gladest for jo, men der er ikke plads mere! Og han leger heller ikke rigtig med det... Hmm...

Lillebror har fået en WheelyBug til 470 kr. (Ja, den var på halv pris! &nbsp så derfor ligger budgettet på storebrors gave også på 470. Kom med gode ideer eller fortæl hvad I har købt eller har tænkt jer at købe  

Jeg synes da i skal give opbevaring hvis det er det han mangler.

Han får sikkert så mange gaver alligevel, at han ikke ved hvad der er fra hvem

Anmeld

15. november 2012

foto på lærred

Camulla skriver:

Til min pige på 4 år så bliver det sådan en tunel fra Ikea (min mand siger hun er for stor til den, men hun elsker at lege med den hos en veninde hvor de leger "hule" osv. inde i den) Så nu giver jeg den en chance.

Og så køber jeg et løbe hjul til hende fra Toys and Us.

(og så et par prinsesse-ting men det har nok ikke så meget relevans )

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

15. november 2012

Camulla

come2 skriver:

Jeg synes da i skal give opbevaring hvis det er det han mangler.

Han får sikkert så mange gaver alligevel, at han ikke ved hvad der er fra hvem

Synes du? Jeg har også ønsket mig opbevaring (og lidt legetøj) til ham og han har allerede fået gaver af min far og af farfar... Så ved faktisk ikke hvor mange han får. Så er der kun farmor, faster og onkel tilbage, måske 2 older og af moster får han tøj...

Anmeld

15. november 2012

Camulla

foto på lærred skriver:

Til min pige på 4 år så bliver det sådan en tunel fra Ikea (min mand siger hun er for stor til den, men hun elsker at lege med den hos en veninde hvor de leger "hule" osv. inde i den) Så nu giver jeg den en chance.

Og så køber jeg et løbe hjul til hende fra Toys and Us.

(og så et par prinsesse-ting men det har nok ikke så meget relevans )

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

God ide med sådan en tunnel faktisk, den leger han også altid med når vi er i Ikea  Hmm... Men ville han mon lege med den herhjemme? Det er altid det store spørgsmål. Men lillebror kunne jo også få glæde af den...

Anmeld

15. november 2012

foto på lærred

God ide med sådan en tunnel faktisk, den leger han også altid med når vi er i Ikea  Hmm... Men ville han mon lege med den herhjemme? Det er altid det store spørgsmål. Men lillebror kunne jo også få glæde af den...

ja, jeg tænker det samme. Her leger hun næsten ikke med noget som helst. og den fylder jo en del (også når den er slået sammen) og er ikke verdens kønneste. Men jeg tænker, som dig, også at så kan lillesøster her måske bruge den. Det er jo ikke så dyr igen, så det er bare et sast og så må vi se, om det så igen, bare bliver en af de ting der ligger og roder

Nogle gange er det altså lidt vildt, og ikke så hyggeligt, at gå og tænke på, at vi her i vesten vrider vores hjerner for at finde noget til vores poder, mens andre slet ikke har et eneste stykke legetøj 

Men der skal jo for pokker lige en gave eller to under træet til ungerne

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

15. november 2012

bagger26

Min dreng på 4 får bla en helt masse playmobil med politi, ambulance og brandstation/bil - en nintendo - en fjernstyret bil med lynet - bruder autotransporter - rigtige arbejdsbukser og værktøjskasse med rigtigt værktøj i børnestørrelse(dog ikke uden en sav hehe) - børnespil til wii'en. Ellers er udklædningstøj et hit fx. starwars eller havd der har interesse.

Anmeld

15. november 2012

Camulla

foto på lærred skriver:

ja, jeg tænker det samme. Her leger hun næsten ikke med noget som helst. og den fylder jo en del (også når den er slået sammen) og er ikke verdens kønneste. Men jeg tænker, som dig, også at så kan lillesøster her måske bruge den. Det er jo ikke så dyr igen, så det er bare et sast og så må vi se, om det så igen, bare bliver en af de ting der ligger og roder

Nogle gange er det altså lidt vildt, og ikke så hyggeligt, at gå at tænke på, at vi her i vesten vrider vores hjerner for at finde noget til vores poder, mens andre slet ikke har et eneste stykke legetøj 

Men der skal jo for pokker lige en gave eller to under træet til ungerne

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Ja, det har du faktisk ret i... Puha, ikke sjovt at tænke på. Men det tænker børnene jo heldigvis ikke på  

Anmeld

15. november 2012

Camulla

bagger26 skriver:

Min dreng på 4 får bla en helt masse playmobil med politi, ambulance og brandstation/bil - en nintendo - en fjernstyret bil med lynet - bruder autotransporter - rigtige arbejdsbukser og værktøjskasse med rigtigt værktøj i børnestørrelse(dog ikke uden en sav hehe) - børnespil til wii'en. Ellers er udklædningstøj et hit fx. starwars eller havd der har interesse.

Hold da op! Det er da vildt mange ting! Han får en fantastisk juleaften!  

P.S. Har altså virkelig sådan tænkt på din lille pige, den forfærdelige historie med hendes tænder, siden Sasja og jeg mødte dig i Bilka... Åhh altså... 

Anmeld

15. november 2012

bagger26

Camulla skriver:

Hold da op! Det er da vildt mange ting! Han får en fantastisk juleaften!  

P.S. Har altså virkelig sådan tænkt på din lille pige, den forfærdelige historie med hendes tænder, siden Sasja og jeg mødte dig i Bilka... Åhh altså... 

Han har også fødselsdag d. 24 dec og så ved jeg hvad han får af nogle af de andre, derfor der er så mange ting hehe..

Ja det var også så frygtelig en oplevelse, og mads på 4 kan stadig huske det. Han sagde så sent som i dag, da hun var under bruseren, at nu hun skulle passe på og stå stille, så hun ikke faldt og slog sig. Og det er et års tid siden det skete, men hun kan ikke huske det, heldigvis for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.