Hvad skal jeg læse nu - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Tvebakken

Leneur skriver:

Det er også kun de 3 bøger af ham jeg kan lide....
Ja det kan jeg da godt se nu, så dem skal jeg da lige have fat på, når jeg har læst John Irving.

Hehejeg, måske skulle jeg overveje dem så...

Håber da jeg kunne inspirere lidt så - jeg har læst dem for nogle år siden... Tror faktisk, jeg måske har de første 3 af dem (pigen med den blå cykel) stående i reolen... Mon de kan tåle (endnu) en genlæsning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

MorEllen

Tvebakken skriver:

Berlinerpoplerne.. Den vil jeg kigge på...

Der er faktisk ret mange bøger, jeg ikke kan lægge fra mig, når jeg først kommer i gang...
Læste de 3 fifty shades på 4 dage, for jeg måtte vente en hel dag på at få fat i den ene...

Og duer ikke til serier, hvor jeg ikke kan få fat i alle bøger NU!

Har læst alle jussi og afdeling q, og den næste kommer først til december - endnu mere ventetid..

Jo nesbø?

Berlinerpoplerne er den førset bog i en triologi. De to næste hedder Eremittkrepsene og Lille i grønne enger (det hedder de iallefall på norsk..). En fantastisk blanding mellem humor, dramatikk, sarkamse og ironi.

Jo Nesbø bør du absolutt prøve at læse! Hvis du kan lide Jussi kan du også lide ham! Handlingen ligger på politihuset i Oslo hvor hovedpersonen, Harry Hole, skal løse diverse mord og mysterier

God leserlyst!

Anmeld

15. november 2012

Tvebakken

Berlinerpoplerne er den førset bog i en triologi. De to næste hedder Eremittkrepsene og Lille i grønne enger (det hedder de iallefall på norsk..). En fantastisk blanding mellem humor, dramatikk, sarkamse og ironi.

Jo Nesbø bør du absolutt prøve at læse! Hvis du kan lide Jussi kan du også lide ham! Handlingen ligger på politihuset i Oslo hvor hovedpersonen, Harry Hole, skal løse diverse mord og mysterier

God leserlyst!

Har netop downloadet en teaser til berlinerpoplerne.. :-)

Jussi kan jeg godt li... De røg ned på en weekend ( de 4 om afdeling q )
John Hart synes jeg også er rigtig god, men dem har jeg også været igennem.
Til gengæld fangede Sara Blædel mig ikke rigtigt..

Prøver at kigge jo nesbø. Hvor starter jeg med dem?

Og tak for det. :-)

Anmeld

15. november 2012

jydeinden

Tvebakken skriver:

Hejsa,

Jeg er lidt af en bognarkoman... Og nu er jeg løbet tør for bøger - og jeg har abstinenser!

Så hjælp mig med, hvad jeg kan gå i gang med.

Har netop læst de 3 bind i fifty shades (2 gange faktisk), og den første af crossfire (blottet for dig).
Nr 2 kommer først til december (suk), og jeg er IKKE god til at vente.

Derudover har jeg også læst jussi, John Hart, läckberg osv., så jeg er til lidt af hvert.

Please hjælp med forslag!

prøv at tjekke bogklubben herinde, der er mange gode forslag til bøger, og det er også muligt for dig at skrive nogen muligheder ind hvis du mener der er nogen vi andre bare SKAL læse

Anmeld

15. november 2012

Tvebakken

jydeinden skriver:

prøv at tjekke bogklubben herinde, der er mange gode forslag til bøger, og det er også muligt for dig at skrive nogen muligheder ind hvis du mener der er nogen vi andre bare SKAL læse

Øøhh... Med fare for at lyde lettere tumpet - hvilken bogklub?

Anmeld

15. november 2012

MorEllen

Tvebakken skriver:

Har netop downloaded en teaser til berlinerpoplerne.. :-)

Jussi kan jeg godt li... De røg ned på en weekend ( de 4 om afdeling q )
John Hart synes jeg også er rigtig god, men dem har jeg også været igennem.
Til gengæld fangede Sara Blædel mig ikke rigtigt..

Prøver at kigge jo nesbø. Hvor starter jeg med dem?

Og tak for det. :-)

Lyder godt

Hold da op, du læser hurtig!! Sara Blædel har jeg ikke hørt om...
Hvis du skal læse Jo Nesbø, ville jeg ha begynt med Rødstrupe. Han har skrevet to bøger inden den (Flaggermusmanden og Karkelakerne), men jeg synes ikke de er så gode... Rødstrube derimot, og de efterfølgende bøgerne er riiiigtig gode!! De bliver bare bedre og bedre egentlig.

Anmeld

15. november 2012

jydeinden

Tvebakken skriver:

Øøhh... Med fare for at lyde lettere tumpet - hvilken bogklub?

hvis du kigger under "familieliv" er der en der hedder "bogklubben"

Anmeld

15. november 2012

Malene76

Tvebakken skriver:

Hejsa,

Jeg er lidt af en bognarkoman... Og nu er jeg løbet tør for bøger - og jeg har abstinenser!

Så hjælp mig med, hvad jeg kan gå i gang med.

Har netop læst de 3 bind i fifty shades (2 gange faktisk), og den første af crossfire (blottet for dig).
Nr 2 kommer først til december (suk), og jeg er IKKE god til at vente.

Derudover har jeg også læst jussi, John Hart, läckberg osv., så jeg er til lidt af hvert.

Please hjælp med forslag!

Jeg eeeeelsker krimier så jeg vil varmt anbefale Karin Slaugther og Harlan Corben. De er fantastiske.

KH Malene

Anmeld

15. november 2012

Tvebakken

Lyder godt

Hold da op, du læser hurtig!! Sara Blædel har jeg ikke hørt om...
Hvis du skal læse Jo Nesbø, ville jeg ha begynt med Rødstrupe. Han har skrevet to bøger inden den (Flaggermusmanden og Karkelakerne), men jeg synes ikke de er så gode... Rødstrube derimot, og de efterfølgende bøgerne er riiiigtig gode!! De bliver bare bedre og bedre egentlig.

Ja, jeg læser hurtigt. Både godt og skidt.
Jeg kan bare ikke lægge en bog fra mig, når jeg er i gang (så skal den i hvert fald være ualmindeligt dårlig), så jeg fortsætter til den er færdig (desværre gælder det også, hvis det først er kl 4 om natten ), så så er det meget godt, jeg læserhurtigt.

Men så er de jo også bare så hurtigt færdige! Og når jeg først kommer i gang med en serie/ genre, så driller den i mit hoved, til den er læst færdig. Ærgrer mig over, jeg begyndte på crossfire trilogien, det er kun den første, der er på dansk endnu. Er lige ved at være desperat nok til at læse nr 2 på engelsk...

Der samme med jussi - jeg kom i gang, de fangede kig.... Og så var der ikke flere... Suk...

Tak for det gode råd, det er jo præcis sådan noget, der er guld værd.

Anmeld

15. november 2012

Tvebakken

Malene76 skriver:

Jeg eeeeelsker krimier så jeg vil varmt anbefale Karin Slaugther og Harlan Corben. De er fantastiske.

KH Malene

Tak , det vil jeg kigge på.

Jeg elsker alt, der fanger mig...
Mange gange er det så lidt i stimer, når jeg lige kommer i gang med en bestemt slags...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.