Hvad skal jeg læse nu - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Tvebakken

Hejsa,

Jeg er lidt af en bognarkoman... Og nu er jeg løbet tør for bøger - og jeg har abstinenser!

Så hjælp mig med, hvad jeg kan gå i gang med.

Har netop læst de 3 bind i fifty shades (2 gange faktisk), og den første af crossfire (blottet for dig).
Nr 2 kommer først til december (suk), og jeg er IKKE god til at vente.

Derudover har jeg også læst jussi, John Hart, läckberg osv., så jeg er til lidt af hvert.

Please hjælp med forslag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Ina33

Anne B. Ragde har skrevet rigtig mange gode...

Anmeld

15. november 2012

Tvebakken

Ina33 skriver:

Oki, aldrig hørt om hende. Hvilken type bøger skriver hun?

Anmeld

15. november 2012

Leneur

Tvebakken skriver:

Hejsa,

Jeg er lidt af en bognarkoman... Og nu er jeg løbet tør for bøger - og jeg har abstinenser!

Så hjælp mig med, hvad jeg kan gå i gang med.

Har netop læst de 3 bind i fifty shades (2 gange faktisk), og den første af crossfire (blottet for dig).
Nr 2 kommer først til december (suk), og jeg er IKKE god til at vente.

Derudover har jeg også læst jussi, John Hart, läckberg osv., så jeg er til lidt af hvert.

Please hjælp med forslag!

Alt hvad John Irving har skrevet. Han skriver simpelthen bare så godt. Sort, tragisk og komisk på en gang. Glæder mig så meget til hans nyeste bog, som jeg heldigvis får i julegave af min søde gamle farmor.
Ib Michael og hans Vanillepigen triologi er også god. De 3 bøger er en form for historiske romaner og det kan jeg godt lide. Her kan jeg også nævne Regine Deforges pigen med den blå cykel, der foregår i Frankrig under 2. verdenskrig, også 3 bøger.

Anmeld

15. november 2012

Tvebakken

Leneur skriver:

Alt hvad John Irving har skrevet. Han skriver simpelthen bare så godt. Sort, tragisk og komisk på en gang. Glæder mig så meget til hans nyeste bog, som jeg heldigvis får i julegave af min søde gamle farmor.
Ib Michael og hans Vanillepigen triologi er også god. De 3 bøger er en form for historiske romaner og det kan jeg godt lide. Her kan jeg også nævne Regine Deforges pigen med den blå cykel, der foregår i Frankrig under 2. verdenskrig, også 3 bøger.

Tak for forslagene.

Jeg er ikke så meget til Ib Michael, men måske man skulle prøve alligevel.

Pigen med den blå cykel har jeg været igennem, men der er da mange flere end 3?!

Anmeld

15. november 2012

MorEllen

Ina33 skriver:

Ja, hende kan jeg også godt li' Ret sjove bøger man slet ikke kan lægge fra sig. Anbefaler at du begynder med Berlinerpoplerne.

Hvis du er til Krimi er Jussi Adler Olsens bøger om afdeling Q fantastiske! For ikke at snakke om Jo Nesbøs krimier..

Anmeld

15. november 2012

mor2011_

jeg vil virkelig anbefale bog af Souad 

http://www.saxo.com/dk/levende-braendt_souad_indbundet_9788779011465

Anmeld

15. november 2012

Tvebakken

MyLille skriver:

Ja, hende kan jeg også godt li' Ret sjove bøger man slet ikke kan lægge fra sig. Anbefaler at du begynder med Berlinerpoplerne.

Hvis du er til Krimi er Jussi Adler Olsens bøger om afdeling Q fantastiske! For ikke at snakke om Jo Nesbøs krimier..

Berlinerpoplerne.. Den vil jeg kigge på...

Der er faktisk ret mange bøger, jeg ikke kan lægge fra mig, når jeg først kommer i gang...
Læste de 3 fifty shades på 4 dage, for jeg måtte vente en hel dag på at få fat i den ene...

Og duer ikke til serier, hvor jeg ikke kan få fat i alle bøger NU!

Har læst alle jussi og afdeling q, og den næste kommer først til december - endnu mere ventetid..

Jo nesbø?

Anmeld

15. november 2012

Leneur

Tvebakken skriver:

Tak for forslagene.

Jeg er ikke så meget til Ib Michael, men måske man skulle prøve alligevel.

Pigen med den blå cykel har jeg været igennem, men der er da mange flere end 3?!

Det er også kun de 3 bøger af ham jeg kan lide....
Ja det kan jeg da godt se nu, så dem skal jeg da lige have fat på, når jeg har læst John Irving.

Anmeld

15. november 2012

foto på lærred

Tvebakken skriver:

Jo nesbø?

Krimi-forfatter

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.