reol vs kommode hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carl-Emil's mor skriver:

han er 10 måneder om få dage så det er ikke såååå meget han kommer omkring endnu og egentlig så mangler vi ikke reol eller kommode på værelset fordi han har sine legetøjskasser osv men synes bare det er så tomt? uden en reol eller kommode

vores dreng havde en puslekommode og da han fik eget værelse skiftet vi den ud med et puslebord og fik en reol til legesager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Carl-Emil's mor

mor:) skriver:

vores dreng havde en puslekommode og da han fik eget værelse skiftet vi den ud med et puslebord og fik en reol til legesager.

han har puslebord ude på badeværelset :/ havde en puslekommode på værelset før hvor den bare blev brugt som kommode men der var bare stort set intet i den så nu er den sat til salg for det er lidt dumt at have den stående uden brug jo :/

overvejer lidt " bare " at få sat nogle hylder op også købe sådan et bord med stol og bænk til men det er han jo endnu også lidt for lille til men ja er simpelthen bare i tvivl

Anmeld

18. november 2012

TeamRocket

Hvad med nogen fine bogkasser, de pynter jo og får det til at se mindre tomt ud. Selv har jeg købt dem fra sebra der står natlampe, dåbsrør, sparegris og cd afspiller på :-)

Anmeld

18. november 2012

Carl-Emil's mor

TeamRocket skriver:

Hvad med nogen fine bogkasser, de pynter jo og får det til at se mindre tomt ud. Selv har jeg købt dem fra sebra der står natlampe, dåbsrør, sparegris og cd afspiller på :-)

ej det var jo faktisk en meget god ide sådan nogle må jeg have fundet mig tak

Anmeld

18. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carl-Emil's mor skriver:

han har puslebord ude på badeværelset :/ havde en puslekommode på værelset før hvor den bare blev brugt som kommode men der var bare stort set intet i den så nu er den sat til salg for det er lidt dumt at have den stående uden brug jo :/

overvejer lidt " bare " at få sat nogle hylder op også købe sådan et bord med stol og bænk til men det er han jo endnu også lidt for lille til men ja er simpelthen bare i tvivl

ja det er jo fjollet hvis den ikke bliver brugt. Jeg har købt bord og to stole og et køkken selvom han var for lille bare for at skabe lidt hygge på værelset. For havde det på samme måde og synes det var for tomt.

Ellers et tæppe med nogle puder på gulvet. Min dreng er begyndt at ligge sig på den og putte

Anmeld

18. november 2012

Carl-Emil's mor

mor:) skriver:

ja det er jo fjollet hvis den ikke bliver brugt. Jeg har købt bord og to stole og et køkken selvom han var for lille bare for at skabe lidt hygge på værelset. For havde det på samme måde og synes det var for tomt.

Ellers et tæppe med nogle puder på gulvet. Min dreng er begyndt at ligge sig på den og putte

dejligt det ikke kun er mig der synes det hurtigt bliver tomt  tror det bliver bord med stole også nogle bogkasser på væggen

pudehjørne er allerede på to-do listen for det er så hyggeligt synes jeg , havde selv et som barn og jeg eeeeelskede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.