reol vs kommode hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Carl-Emil's mor

Har bruge for nogle menninger fra folk ude fra så sætter min lid til jer

Har I haft størst glæde af kommode eller en reol på børnenes værelser?

Vi har delt værelse  ( jeg har en seng i vores hak ) men er simpelthen i tvivl om hvordan jeg bedst kan få udnyttet pladsen. Jeg har lige lavet to kasser som vist på billedet til værelset, er ved at bestille frugtkasser der skal males i samme blå farve til at have under sengen til forskelligt legetøj, der skal være pudehjørne og en bogskjuler over radiatoren, men er simpelthen i tvivl om der vil være glæde af en kommode eller reol..

please kom med gode idéer og råd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kommer an på om du vil have at det skal være synligt og tilgængeligt for børnene. Hvis det er tilfældet ville jeg vælge en reol, hvis det er noget de ikke skal lege med, ville jeg vælge en kommode

Anmeld

15. november 2012

Carl-Emil's mor

mor:) skriver:

Det kommer an på om du vil have at det skal være synligt og tilgængeligt for børnene. Hvis det er tilfældet ville jeg vælge en reol, hvis det er noget de ikke skal lege med, ville jeg vælge en kommode

han er 10 måneder om få dage så det er ikke såååå meget han kommer omkring endnu og egentlig så mangler vi ikke reol eller kommode på værelset fordi han har sine legetøjskasser osv men synes bare det er så tomt? uden en reol eller kommode

Anmeld

15. november 2012

Julemusen

Vi startede med et skab, men så begyndte han at klatre på hylderne og rev alt ud! Så byttede vi da vi havde en kommode til min bands tøj, den fik bassen og så fik manden skabet. Det gode ved kommoden er at der kan stå legetøj oven på den og han kan ikke rykke skufferne ud :-)

Anmeld

15. november 2012

Carl-Emil's mor

Kitty-Katten skriver:

Vi startede med et skab, men så begyndte han at klatre på hylderne og rev alt ud! Så byttede vi da vi havde en kommode til min bands tøj, den fik bassen og så fik manden skabet. Det gode ved kommoden er at der kan stå legetøj oven på den og han kan ikke rykke skufferne ud :-)

tak for svar  

jeg kunne også godt forestille mig at han kunne finde på at kravle op i en reol ( det gjorde jeg selv som lille og må have en der holder hånd over mig for det gik alvorligt galt ), synes bare en kommode fylder så meget men der er bare så mange pæne kommoder, men ved slet ikke hvad han skulle have i den

Anmeld

15. november 2012

K&S

Carl-Emil's mor skriver:

Har bruge for nogle menninger fra folk ude fra så sætter min lid til jer

Har I haft størst glæde af kommode eller en reol på børnenes værelser?

Vi har delt værelse  ( jeg har en seng i vores hak ) men er simpelthen i tvivl om hvordan jeg bedst kan få udnyttet pladsen. Jeg har lige lavet to kasser som vist på billedet til værelset, er ved at bestille frugtkasser der skal males i samme blå farve til at have under sengen til forskelligt legetøj, der skal være pudehjørne og en bogskjuler over radiatoren, men er simpelthen i tvivl om der vil være glæde af en kommode eller reol..

please kom med gode idéer og råd

Hvad skal den bruges til? Tøj, legetøj?

Indtil nu har Anton kun en rumdeler fra IKEA med kasser i nogle rum og legetøj/bøger i andre

Hans tøj ligger i puslebordet, men vi vil gerne have et væghængt puslebord til badeværelset og så køber vi enten et skab eller en høj kommode til hans tøj (jeg er mest til at højt klædeskab, så noget af vores "habbengut" kan komme ind på de øverste hylder

Anmeld

15. november 2012

Benjamins'mor

Øhm...
Hvis det er til legetøj, så har vi en rumdeler med 4 rum. Og en 80 liters bedroller med legetøj også. Han er ikke så gammel, så indtil videre fungere det for os.
MEN, vi har også en kommode, til hans tøj, og et indbygget skab med tøj også. Samt mens han er så lille opbevarer vi også sengetøj og håndklæder i det.

Anmeld

16. november 2012

Carl-Emil's mor

K&S skriver:

Hvad skal den bruges til? Tøj, legetøj?

Indtil nu har Anton kun en rumdeler fra IKEA med kasser i nogle rum og legetøj/bøger i andre

Hans tøj ligger i puslebordet, men vi vil gerne have et væghængt puslebord til badeværelset og så køber vi enten et skab eller en høj kommode til hans tøj (jeg er mest til at højt klædeskab, så noget af vores "habbengut" kan komme ind på de øverste hylder

se det er jo så spørgsmålet for faktisk mangler vi ( han og jeg ) ikke rigtig pladsen for hans tøj er i dobbelt skabet og legetøjet er i stuen og på værelset i sådan nogle trækasser som jeg har sat et billed ind af så det var egentlig bare for at have hans musik spiller og hans natlampe stående på

Anmeld

16. november 2012

Carl-Emil's mor

Benjamins'mor skriver:

Øhm...
Hvis det er til legetøj, så har vi en rumdeler med 4 rum. Og en 80 liters bedroller med legetøj også. Han er ikke så gammel, så indtil videre fungere det for os.
MEN, vi har også en kommode, til hans tøj, og et indbygget skab med tøj også. Samt mens han er så lille opbevarer vi også sengetøj og håndklæder i det.

hans legetøj er i sådan nogle kasser som jeg har sat et billed ind af også skal han have to frugtkasser undersengen til legetøj også , så egentlig var det mest til hans musikspiller ting og nat lampe kunne stå på

Hans tøj og sengetøj er i dobbeltskabet som vi deler 60/40 mor/carl-emil så det var nok mest for at det ikke ser så tomt ud?

Anmeld

16. november 2012

Benjamins'mor

Carl-Emil's mor skriver:

hans legetøj er i sådan nogle kasser som jeg har sat et billed ind af også skal han have to frugtkasser undersengen til legetøj også , så egentlig var det mest til hans musikspiller ting og nat lampe kunne stå på

Hans tøj og sengetøj er i dobbeltskabet som vi deler 60/40 mor/carl-emil så det var nok mest for at det ikke ser så tomt ud?

Måske en høj rumdeler?
Der er jo hul igennem på bagsiden også så der kan sagtens stå lamper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.