12-årig dreng begik selvmord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

wamse

Zafir skriver:

HVsi det har været så alvorligt, som det tilsyneladende har været, hvor har skolen så været? Hvor har fritiden? Forældrene? ... Også til dem der får lov til at mobbe så meget.

Jeg ved godt at man kan blive meget indadvent og ikke sige NOGET til sine forældrene... Jeg sagde INTET til mine forældre, tværtimod slappede jeg af og nød at være hjemme, i den periode for mig. Men HVORFOR tager lærer osv ikke hånd om det?????... FORSTÅR det ikke...

Jamen lige netop, synes godt nok at der må være nogle voksne mennesker her som ikke har været deres opgave voksen Jeg er også selv blevet mobbet som barn, jeg forsøgte at fortælle voksne om det, og det eneste jeg fik ud af det, var at få af vide om jeg ikke bare kunne ignorere det
Stakkels lille dreng. R.I.P.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

Jamen lige netop, synes godt nok at der må være nogle voksne mennesker her som ikke har været deres opgave voksen Jeg er også selv blevet mobbet som barn, jeg forsøgte at fortælle voksne om det, og det eneste jeg fik ud af det, var at få af vide om jeg ikke bare kunne ignorere det
Stakkels lille dreng. R.I.P.

Ja... den eneste gang, jeg sagde noget til nogen, sagde de: Så må du sige fra og slå igen.

Så tog jeg min madkasse og gokkede den ene i hovedet med den, hvilket resulterede i en uges tid, hvor jeg gemte mig i et skab i fritkvartererne... Fordi en hel flok var ude efter mig Grrr...

Min skoles mobbepolitik, var: Sæt dem der mobber vedsiden af dem der bliver mobbet, så går det nok over... 

Ja, tak, så skulle man også have slag og blive drillet i timerne og ikke kun fritkvartererne... ARGH...

RIP ja, stakkels dreng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.