Søger sommerhus, lejlighed eller hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

An&Jo

Frøken Christiansen skriver:

har lige været inde på min kommunes hjemmeside og regne på det og der kan jeg foreløbig få 0 kr. nok pga min kæreste tjener 264.000 om året men så meget får han slet ikke udbetalt for han skylder skat penge og betaler 55% i skat hver måned

ja så kommer i jo desværre op på en "høj" indtægt til sammen og det er så derfor..

det er rigtig træls når man skylder penge til skat og de så trækker, men de skal jo have deres penge på en eller anden måde, jeg har også selv skyldt skat for noget, og ja det er da pisse irriterende, men så snart gælden er betalt så får man jo også mere til sig selv igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

ano14316

Frøken Christiansen skriver:

ja vi står i den situation at vores husleje længe har været høj næsten 7000 kr for en 3 vær. på 84 kvm. Men til sommer kommer der er husleje stigning på 10%  så det er slet ikke til diskution at blive boende for det har jeg ikke råd til!

så søger noget rimelig hurtigt til max 5000 kr. om måneden der skal være plads til 2 voksne og 2 børn( 2 piger).

og det må meget gerne være i nordsjælland for der vil min kæreste helst bo.. så hvis nogen hører noget må i meget gerne skrive! Og hvis personen så kan være large med indskudet ville vi blive glade

Det er altså ikke højt, hvis i bor i nordsjælland nu. 

I findet altså nok ikke noget til den pris, sådan bare lige.. 
Men af billige steder at bo, kan jeg anbefale at skrive jer op i boligselskabet nordsjælland til skoleparken, det er noget af det aller billigste i hillerød i hvertfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.