Søger sommerhus, lejlighed eller hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2012

bobbles

ja vi står i den situation at vores husleje længe har været høj næsten 7000 kr for en 3 vær. på 84 kvm. Men til sommer kommer der er husleje stigning på 10%  så det er slet ikke til diskution at blive boende for det har jeg ikke råd til!

så søger noget rimelig hurtigt til max 5000 kr. om måneden der skal være plads til 2 voksne og 2 børn( 2 piger).

og det må meget gerne være i nordsjælland for der vil min kæreste helst bo.. så hvis nogen hører noget må i meget gerne skrive! Og hvis personen så kan være large med indskudet ville vi blive glade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

mor2011_

tro virkelig at det bliver svært at finde noget til kun 5000

Anmeld

15. november 2012

bobbles

mor2011_ skriver:

tro virkelig at det bliver svært at finde noget til kun 5000

tror jeg nu godt men kan i hvert fald i et sommer hus det bliver vi nød til at prøve da jeg kun får 8000 udbetalt og jeg betaler husleje så vi har ikke råd til at sidde i lejligheden til sommer

Anmeld

15. november 2012

mor2011_

Frøken Christiansen skriver:

tror jeg nu godt men kan i hvert fald i et sommer hus det bliver vi nød til at prøve da jeg kun får 8000 udbetalt og jeg betaler husleje så vi har ikke råd til at sidde i lejligheden til sommer

ja men der må man kun bor i 6mdr og i sommerperioden vil man helst leje sommerhus ud til mange penge,.kan i ikke får boligstøtte nu når du får så lidt udbetalt.håber at i finder noget snart

Anmeld

15. november 2012

bobbles

mor2011_ skriver:

ja men der må man kun bor i 6mdr og i sommerperioden vil man helst leje sommerhus ud til mange penge,.kan i ikke får boligstøtte nu når du får så lidt udbetalt.håber at i finder noget snart

kan sagtens søge om bolig støtte jo og jeg kan også sagtens få det men så trækker de mig bare i kontant hjælpen til gengældt så synes det bliver det samme

Anmeld

15. november 2012

An&Jo

kan sagtens søge om bolig støtte jo og jeg kan også sagtens få det men så trækker de mig bare i kontant hjælpen til gengældt så synes det bliver det samme

må jeg spørge hvorfor de trækker dig i kh hvis du får boligstøtte??

Anmeld

15. november 2012

bobbles

An&Jo skriver:

må jeg spørge hvorfor de trækker dig i kh hvis du får boligstøtte??

for det spurte jeg min forhenværende sagsbehandler om og hun sagde jeg godt kunne få bolig støtte men at de så ville trække mig i kontant hjælpen også synes jeg at det bliver det samme

Anmeld

15. november 2012

An&Jo

for det spurte jeg min forhenværende sagsbehandler om og hun sagde jeg godt kunne få bolig støtte men at de så ville trække mig i kontant hjælpen også synes jeg at det bliver det samme

men jeg mener helt bestemt at den regel nærmest ikke nåede at træde i kraft før den blev fjernet igen..

mener det var den gamle regering der indførte det sammen med loftet på familieydelsen, og så mener jeg bestemt at den nye regering fjernede begge disse tiltag igen..

Min søns far får da ihvertfald både hele sin kh og boligstøtte..

Anmeld

15. november 2012

Eliza

Så godt i søgte på fb. Kan desværre ikke hjælpe da vi selv står i ca Samme situation 

Men jeg håber i finder noget

Anmeld

15. november 2012

bobbles

An&Jo skriver:

men jeg mener helt bestemt at den regel nærmest ikke nåede at træde i kraft før den blev fjernet igen..

mener det var den gamle regering der indførte det sammen med loftet på familieydelsen, og så mener jeg bestemt at den nye regering fjernede begge disse tiltag igen..

Min søns far får da ihvertfald både hele sin kh og boligstøtte..

har lige været inde på min kommunes hjemmeside og regne på det og der kan jeg foreløbig få 0 kr. nok pga min kæreste tjener 264.000 om året men så meget får han slet ikke udbetalt for han skylder skat penge og betaler 55% i skat hver måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.