Guldmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

mor2011_

jeg har nogen hvis det er skriv bare pb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Kofoed.

tarkoflen skriver:

Helt sikkert! Det var også bare, hvis der ikke var nogen der manglede tror der er en del, der ikke ved, at man godt kan deltage i konkurrencen...

Vi har købt en pande og trykkogeren og vi er meget tilfredse! Så jeg kan godt anbefale dem!

Måske jeg spørger dumt, men hvad er de der trykgryder for noget?

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

Kofoed. skriver:

Måske jeg spørger dumt, men hvad er de der trykgryder for noget?

Du må spørge alt det du vil

Det er en slags gryde, der tilbereder maden under tryk, det vil sige, at maden kan tilberedes væsentligt hurtigere end, hvis du skulle koge det i en almindelig gryde... Vi lavede pulled pork, noget der normalt kræver min. 10 timer i ovene, vi lavede den på 3 timer i trykkogeren, og jeg tror faktisk ikke den havde behøvet så længe...

Du kan koge en gryderet så kødet bliver helt mørt på under en time, det har jeg ikke testet endnu, men du ved sådan en der har godt af at stå mange timer og koge

Og så har jeg hørt, at man kan koge kartofler på under 10 minutter

Anmeld

16. november 2012

Kofoed.

tarkoflen skriver:

Du må spørge alt det du vil

Det er en slags gryde, der tilbereder maden under tryk, det vil sige, at maden kan tilberedes væsentligt hurtigere end, hvis du skulle koge det i en almindelig gryde... Vi lavede pulled pork, noget der normalt kræver min. 10 timer i ovene, vi lavede den på 3 timer i trykkogeren, og jeg tror faktisk ikke den havde behøvet så længe...

Du kan koge en gryderet så kødet bliver helt mørt på under en time, det har jeg ikke testet endnu, men du ved sådan en der har godt af at stå mange timer og koge

Og så har jeg hørt, at man kan koge kartofler på under 10 minutter

Okay, på den måde. Lyder ikke som noget jeg vil/kan bruge.

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

Kofoed. skriver:

Okay, på den måde. Lyder ikke som noget jeg vil/kan bruge.

Jamen så fik du jo udelukket et indkøb det var jo bedre end at få den købt og så stod den bare i skabet og samlede støv

Anmeld

16. november 2012

Kofoed.

tarkoflen skriver:

Jamen så fik du jo udelukket et indkøb det var jo bedre end at få den købt og så stod den bare i skabet og samlede støv

Lige nemlig. Tak for oplysningen.

Anmeld

16. november 2012

tarkoflen

Kofoed. skriver:

Lige nemlig. Tak for oplysningen.

Det var da så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.