Guldmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. november 2012

Babydreams

Hej.

Jeg har 7 hæfter med Guldmærker jeg ikke kommer til at bruge alligevelel, jeg har godt nok skrevet navn og adress bag på dem ..

Nogle der ville have dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

tarkoflen

RikkeRasmussen skriver:

Hej.

Jeg har 7 hæfter med Guldmærker jeg ikke kommer til at bruge alligevelel, jeg har godt nok skrevet navn og adress bag på dem ..

Hvis der ikke er, så kan du jo bare aflevere dem, og deltage i konkurrencen

Anmeld

15. november 2012

Babydreams

tarkoflen skriver:

Hvis der ikke er, så kan du jo bare aflevere dem, og deltage i konkurrencen

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men tænkte bare at hvis der nu var nogle der gerne lige ville have de gryder, til lidt billigere penge, så kunne de bare få mine Guldmærker..
:-)

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

RikkeRasmussen skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men tænkte bare at hvis der nu var nogle der gerne lige ville have de gryder, til lidt billigere penge, så kunne de bare få mine Guldmærker..
:-)

Helt sikkert! Det var også bare, hvis der ikke var nogen der manglede tror der er en del, der ikke ved, at man godt kan deltage i konkurrencen...

Vi har købt en pande og trykkogeren og vi er meget tilfredse! Så jeg kan godt anbefale dem!

Anmeld

15. november 2012

Babydreams

tarkoflen skriver:

Helt sikkert! Det var også bare, hvis der ikke var nogen der manglede tror der er en del, der ikke ved, at man godt kan deltage i konkurrencen...

Vi har købt en pande og trykkogeren og vi er meget tilfredse! Så jeg kan godt anbefale dem!

Har også hørt at de er super gode, men vores skab har bare ikke så meget plads mere ;-)

Men tak for dit råd med at aflevere dem i butikken . :-)

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

RikkeRasmussen skriver:

Har også hørt at de er super gode, men vores skab har bare ikke så meget plads mere ;-)

Men tak for dit råd med at aflevere dem i butikken . :-)

Det var så lidt

Anmeld

15. november 2012

malliebooh

RikkeRasmussen skriver:

Hej.

Hejsa.

Min storesøster samler i stor grad på de guldmærker, for hun prøver at få fat i noget nyt køkkengrej da hendes eget er over 10 år gammelt. Hun er alenemor til 2 piger, så der er ikke råd til ret meget.

Anmeld

15. november 2012

Babydreams

malliebooh skriver:

Hejsa.

Min storesøster samler i stor grad på de guldmærker, for hun prøver at få fat i noget nyt køkkengrej da hendes eget er over 10 år gammelt. Hun er alenemor til 2 piger, så der er ikke råd til ret meget.

Hvor mange kunne hun bruge? :-)

Anmeld

15. november 2012

Babydreams

malliebooh skriver:

Hejsa.

Jeg har desværre ikke flere nu, men jeg beklager..

Anmeld

15. november 2012

malliebooh

RikkeRasmussen skriver:

Jeg har desværre ikke flere nu, men jeg beklager..

Nårh okay, det går nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.