Hvornår kan man melde sig til igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er hjemme, og kæresten er på job, men kommer snart hjem!

Jeg har lyst til bare at grave mig ned og aldrig nogensinde komme frem igen Fuck hvor er livet uretfærdigt!!!!!

Åhh søde du, det er heller ikke rart at være alene, når man er så ked af det! Godt kæresten kommer hjem til dig!

Det er skide hamrende uretfærdigt! Og det er ikke nemt, at komme videre!

Hvornår får du svar på bp og har du fået den taget, så det er overstået?

Jeg ville ønske jeg kunne give dig et stort kram og trøste dig, og sige at alt nok skal blive godt igen, men der er jo intet der hjælper lige nu...

Pas på hinanden og kram og tud alt hvad l har brug for så l kan få det ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Åhh søde du, det er heller ikke rart at være alene, når man er så ked af det! Godt kæresten kommer hjem til dig!

Det er skide hamrende uretfærdigt! Og det er ikke nemt, at komme videre!

Hvornår får du svar på bp og har du fået den taget, så det er overstået?

Jeg ville ønske jeg kunne give dig et stort kram og trøste dig, og sige at alt nok skal blive godt igen, men der er jo intet der hjælper lige nu...

Pas på hinanden og kram og tud alt hvad l har brug for så l kan få det ud!

Jeg skal have taget bp imorgen først...... Fuldstændig spild af tid når jeg selv ved der ikke er noget... Men det skal jo gøres, og så kan man lige få endnu et hak i nøden når de så ringer fra klinikken imorgen og siger den er negativ! Det er fedt!

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg skal have taget bp imorgen først...... Fuldstændig spild af tid når jeg selv ved der ikke er noget... Men det skal jo gøres, og så kan man lige få endnu et hak i nøden når de så ringer fra klinikken imorgen og siger den er negativ! Det er fedt!

Øv, jeg troede det var i dag

Det er træls at gå og vente på!

Anmeld

15. november 2012

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Er bange for jeg først kan engang til Januar, pga julen Men jeg må høre dem ad..

Det er rigtig surt at vente, og ventetiden kan fæles ulidelig lang. Men den er også rigtig god for din psyke og krop. Så er din krop klar igen til næste forsøg

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

Det er rigtig surt at vente, og ventetiden kan fæles ulidelig lang. Men den er også rigtig god for din psyke og krop. Så er din krop klar igen til næste forsøg

Kan først melde mig i december

Jeg kan slet ikke overskue at vi tidligst kommer til at stå med en positiv test i midten af februar nu Tror jeg drikker mig så stang bacardi til min kærestes 25 års fødselsdag i December..................

Anmeld

15. november 2012

Putomanen

Kan først melde mig i december

Jeg kan slet ikke overskue at vi tidligst kommer til at stå med en positiv test i midten af februar nu Tror jeg drikker mig så stang bacardi til min kærestes 25 års fødselsdag i December..................

Som jeg skrev, så prøv at fokusere på, hvor godt det er for din krop og psyken at få en lille pause fra behandlingen. Nyd at du kan drikke, hygge dig osv., og at du ikke skal tage hensyn til behandling, medicin osv. Jeg ved at det er svært, men det kan være rigtig sundt

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Som jeg skrev, så prøv at fokusere på, hvor godt det er for din krop og psyken at få en lille pause fra behandlingen. Nyd at du kan drikke, hygge dig osv., og at du ikke skal tage hensyn til behandling, medicin osv. Jeg ved at det er svært, men det kan være rigtig sundt

Er helt klar over at det er sundt for kroppen, både at blive fri for medicin og blive fri for alle tankerne.

Men det kan jeg ærlig talt ikke bruge til så meget lige nu......

Anmeld

15. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg skal have taget bp imorgen, men jeg begyndte at bløde igår Kan jeg så melde mig til nyt forsøg nu, eller skal det først være ved næste mens?

I skive skal du vente til næste mens. Er godt nok ked af det ikke lykkedes for dig

Anmeld

17. november 2012

Nessie

Jeg har aldrig hørt andet, end at man først kan melde sig til igen ved næste mens.

Jeg er ked af at høre at det ikke lykkedes denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.