Hvornår kan man melde sig til igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. november 2012

**Ønskebabyen

Jeg skal have taget bp imorgen, men jeg begyndte at bløde igår Kan jeg så melde mig til nyt forsøg nu, eller skal det først være ved næste mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Putomanen

Det er vist forskelligt fra klinik til klinik. Der hvor jeg er, skal jeg vente 1 måned før jeg kan melde mig til igen. Men prøv at ringe ind og høre dem hvad deres procedure er.

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det er vist forskelligt fra klinik til klinik. Der hvor jeg er, skal jeg vente 1 måned før jeg kan melde mig til igen. Men prøv at ringe ind og høre dem hvad deres procedure er.

Okay.. Er bange for jeg først kan engang til Januar, pga julen Men jeg må høre dem ad..

Anmeld

15. november 2012

fnuggi

**Ønskebabyen skriver:

Jeg skal have taget bp imorgen, men jeg begyndte at bløde igår Kan jeg så melde mig til nyt forsøg nu, eller skal det først være ved næste mens?

jeg skal også vente på en mens inden jeg kan komme igang igen 

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

På Skejby kunne man først komme i gang ved næste mens... Altså ikke den der kommer nu, hvis den kommer (eller har du blødt mere?)

Men jeg ved ikke om det var fordi jeg var på lang protokol, så kroppen lige skulle have lidt ro, fra alle hormonerne.

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

På Skejby kunne man først komme i gang ved næste mens... Altså ikke den der kommer nu, hvis den kommer (eller har du blødt mere?)

Men jeg ved ikke om det var fordi jeg var på lang protokol, så kroppen lige skulle have lidt ro, fra alle hormonerne.

Jeg var også på lang protokol i dette forsøg som så ikke lykkedes Ja jeg bløder!

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg var også på lang protokol i dette forsøg som så ikke lykkedes Ja jeg bløder!

Øv søde, det er jeg ked af at høre!

Jeg tror desværre du er nødt til at vente men hør ad på klinikken... Jeg mener at grunden til jeg skulle vente var, at æggene skal nå at komme frem igen og kroppen har bedst af en pause...

Jeg håber l kan få en nogenlunde dag alligevel...

Stort

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Øv søde, det er jeg ked af at høre!

Jeg tror desværre du er nødt til at vente men hør ad på klinikken... Jeg mener at grunden til jeg skulle vente var, at æggene skal nå at komme frem igen og kroppen har bedst af en pause...

Jeg håber l kan få en nogenlunde dag alligevel...

Stort

Min dag er ødelagt, jeg er ødelagt men tak.....

Anmeld

15. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Min dag er ødelagt, jeg er ødelagt men tak.....

Det kan jeg godt forstå det er så hårdt!

Gør noget godt for jer selv og hinanden og pas rigtig godt på hinanden, håber l begge er hjemme i dag!

Stort

Anmeld

15. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå det er så hårdt!

Gør noget godt for jer selv og hinanden og pas rigtig godt på hinanden, håber l begge er hjemme i dag!

Stort

Jeg er hjemme, og kæresten er på job, men kommer snart hjem!

Jeg har lyst til bare at grave mig ned og aldrig nogensinde komme frem igen Fuck hvor er livet uretfærdigt!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.