Ferie i uge 28 billigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2009

Honningblomst

Beck skriver:

Hold kæft hvor er du sød Eva, tænk sig at tilbyde sit hus sådan... Du sgu en kvinde for sig

Jeg skal jo ikke bruge mit hus i den uge og ved selv hvor trist og øv det er ikke at kunne komme nogen steder...I år betaler mine forældre en uge til Bornholm...vi må jo alle hjælpe hinanden, ikke..en dag er det måske mig der har brug for det..
Knus Eva og tak.---smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

ihh Eva, du er altså bare så behjælpsom.. virkelig sødt gjort af dig og tilnbyde Dianan det. det tager jeg godt nok hatten af for

Nu jeg ikke skal bruge huset i den uge, så ville jeg da synes det var super hvis andre kunen få glæde af det...og så  er det bare så trist, især med et lille barn..hvis ikke man lige kommer lidt væk engang imellem...sådan havde jeg det i hvert fald-smiler
Knus og god dag...

Anmeld

4. juni 2009

LotteN

Eva skriver:

Nu jeg ikke skal bruge huset i den uge, så ville jeg da synes det var super hvis andre kunen få glæde af det...og så  er det bare så trist, især med et lille barn..hvis ikke man lige kommer lidt væk engang imellem...sådan havde jeg det i hvert fald-smiler
Knus og god dag...

jamen det er da også rigtigt... Der er nok mange mennesker der tænker som dig, men meget få der ville være så venlig og låne sit hus ud til nogen de ikke rigtig kender (forstå mig ret). jeg synes i hvert fald det er storartet. Hvis det ikke var forbi vi skal til kbh i uge 28 i svigerindens lejlighed, så var jeg sprunget på - så Diana, det sammen gør i selvfølgelig..tihi

Anmeld

4. juni 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

jamen det er da også rigtigt... Der er nok mange mennesker der tænker som dig, men meget få der ville være så venlig og låne sit hus ud til nogen de ikke rigtig kender (forstå mig ret). jeg synes i hvert fald det er storartet. Hvis det ikke var forbi vi skal til kbh i uge 28 i svigerindens lejlighed, så var jeg sprunget på - så Diana, det sammen gør i selvfølgelig..tihi

Og det skulle du have været så velkommen til-smiler-
Jeg er nu ikke nervøs eller bange for at låne ud til mennesker jeg ikke rigtigt kender, de fleste er jo som os andre...og mit hjem er til for at blive brugt, så ja...det er intet problem.
Kan huske da jeg boede sammen med min x, der bankede det pludseligt på døren en aften...det var to franskmænd som havde gået eller cyklet helt fra Frankring og rundt i hele europa og de spurgte om de måtte overnatte hos os...de endte med at bo ved os i tre dage og det var selvom vi ikke var hjemme hele den ene dag...synes det er trist hvis man skal gå og mistænklige gøre alle og samtidg gå glip af at opleve mennesker og tænke på andre end sig selv...
Jeg tager også blaffere op...synes det er hyggeligt...
Knus Eva...

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Diana, jeg får lige en idé...måske du synes den er dum, men her er den...jeg er på ferie med drengene i hele uge 28.
Så her i Nørre a står et lille hus alene hele den uge...jeg bor lige over for en super god familie svømmehal, som virkelig kan anbefales.
Der er 30 min til Lalandia hvor man kan købe dagbilletter og 30 min til Knuthenborg som jo altid er en super oplevelse.
Der er 45 min til Bon bon land(selvom det er dyrt deroppe i forhold til hvad man får, synes jeg...)
Kbh er en time væk i bil og 1½ time med tog.
Og ikek mindst så er der Vordingborg festeuge hele ugen...der er gågade med super tilbud, en masse for børn om dagen og om aftenen er der gratis udendørs koncerter....Det tager 10-12 min i bil at komme til Vo og stationen er lige ved siden af hvor jeg bor hvis man vil tage toget..
Her står der lidt om festugen: http://www.vordingborgfestuge.dk/ 
Er så øv over at drengene og jeg ikke får mulighed for at hygge i Vordingborg festuge i år...det er så hyggeligt.

Nå, men jeg tager afsted til Bornholm d.4 juli og er frst hjemme ugen efter...så hvis I vil, så må I gerne låne mit hus den uge....der er trampolin i haven, bålplads, masser af legetøj og ps2 og 3, wii og computere og tv, som I bare kan bruge alt I vil...der er også en klapvogn her og en havebarnevogn I kan bruge alt I vil...

Nå, men det er i hvert fald et tilbud....

Knus Eva..som godt ved at Falster ikke er så eksotisk..men alligevel...-smiler

IHH hvor er du SØD det kunne bare være super hyggeligt, jeg sgu ligeglad med hvor vi skal hen det er mere Claus der ikke er helt lige glad men det jo os ham der skal køre hi hi. Må man tage hunden?
Jeg skal lige snakke med Claus om det. vender tilbage i aften...

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Jeg skal jo ikke bruge mit hus i den uge og ved selv hvor trist og øv det er ikke at kunne komme nogen steder...I år betaler mine forældre en uge til Bornholm...vi må jo alle hjælpe hinanden, ikke..en dag er det måske mig der har brug for det..

Og den dag er du mere end velkommen om vi hjemme el ikke 

Anmeld

4. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

IHH hvor er du SØD det kunne bare være super hyggeligt, jeg sgu ligeglad med hvor vi skal hen det er mere Claus der ikke er helt lige glad men det jo os ham der skal køre hi hi. Må man tage hunden?
Jeg skal lige snakke med Claus om det. vender tilbage i aften...

Ja, ham må du lige cleare det med-smiler- Og ja, I må gerne tage hund med og den må være i hele huset...haven er lukket så der kan den sagtens være ude, uden at løbe ud...
Man kan jo køre den lange vej over storebæltsbroen, eller som vi har gjort nogle gange, sejlet over langelang-lolland...hyggelig tur og så kører man ikke konstant.

Men tilbuddet er det...så gør endelig brug af det...-smiler-

Knus Eva...

Anmeld

4. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Og den dag er du mere end velkommen om vi hjemme el ikke 

Tak...hvor er du sød....

Anmeld

4. juni 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Diana, jeg får lige en idé...måske du synes den er dum, men her er den...jeg er på ferie med drengene i hele uge 28.
Så her i Nørre a står et lille hus alene hele den uge...jeg bor lige over for en super god familie svømmehal, som virkelig kan anbefales.
Der er 30 min til Lalandia hvor man kan købe dagbilletter og 30 min til Knuthenborg som jo altid er en super oplevelse.
Der er 45 min til Bon bon land(selvom det er dyrt deroppe i forhold til hvad man får, synes jeg...)
Kbh er en time væk i bil og 1½ time med tog.
Og ikek mindst så er der Vordingborg festeuge hele ugen...der er gågade med super tilbud, en masse for børn om dagen og om aftenen er der gratis udendørs koncerter....Det tager 10-12 min i bil at komme til Vo og stationen er lige ved siden af hvor jeg bor hvis man vil tage toget..
Her står der lidt om festugen: http://www.vordingborgfestuge.dk/ 
Er så øv over at drengene og jeg ikke får mulighed for at hygge i Vordingborg festuge i år...det er så hyggeligt.

Nå, men jeg tager afsted til Bornholm d.4 juli og er frst hjemme ugen efter...så hvis I vil, så må I gerne låne mit hus den uge....der er trampolin i haven, bålplads, masser af legetøj og ps2 og 3, wii og computere og tv, som I bare kan bruge alt I vil...der er også en klapvogn her og en havebarnevogn I kan bruge alt I vil...

Nå, men det er i hvert fald et tilbud....

Knus Eva..som godt ved at Falster ikke er så eksotisk..men alligevel...-smiler

det synes jeg fandme er et super godt tilbud du er bare en super gutinde

Anmeld

4. juni 2009

Becks

Eva skriver:

Det har du fuldkommen ret i
Du et stort menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.