Diana... skriver:
Det kommer vel and hvad man gør det til
Men det havet jeg tænkt på er i gang med at kikke.
Diana, jeg får lige en idé...måske du synes den er dum, men her er den...jeg er på ferie med drengene i hele uge 28.
Så her i Nørre a står et lille hus alene hele den uge...jeg bor lige over for en super god familie svømmehal, som virkelig kan anbefales.
Der er 30 min til Lalandia hvor man kan købe dagbilletter og 30 min til Knuthenborg som jo altid er en super oplevelse.
Der er 45 min til Bon bon land(selvom det er dyrt deroppe i forhold til hvad man får, synes jeg...)
Kbh er en time væk i bil og 1½ time med tog.
Og ikek mindst så er der Vordingborg festeuge hele ugen...der er gågade med super tilbud, en masse for børn om dagen og om aftenen er der gratis udendørs koncerter....Det tager 10-12 min i bil at komme til Vo og stationen er lige ved siden af hvor jeg bor hvis man vil tage toget..
Her står der lidt om festugen:
http://www.vordingborgfestuge.dk/ Er så øv over at drengene og jeg ikke får mulighed for at hygge i Vordingborg festuge i år...det er så hyggeligt.
Nå, men jeg tager afsted til Bornholm d.4 juli og er frst hjemme ugen efter...så hvis I vil, så må I gerne låne mit hus den uge....der er trampolin i haven, bålplads, masser af legetøj og ps2 og 3, wii og computere og tv, som I bare kan bruge alt I vil...der er også en klapvogn her og en havebarnevogn I kan bruge alt I vil...
Nå, men det er i hvert fald et tilbud....
Knus Eva..som godt ved at Falster ikke er så eksotisk..men alligevel...-smiler
Anmeld