Ferie i uge 28 billigt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. juni 2009

Diana...

Hej Piger 

Min dejlige lillesøster og hendes veninde (de begge 13) kommer på besøg i uge 28 hos mig hele ugen. og staden for vi bare sider her hjemme i lille engesvang tænker vi at vi ville på ferie et billigt sted i 2-4 dage, MEN det skal bare være billigt da vi ikke lige har for mange penge... 

Kan i ikke komme med nogen gode steder vi kan tage hen på en lille mini ferie. 

Vi 2 voksne 
Min lille Lucas på 3 måneder
Og 2 piger på 13

Knus Diana som håber i kan hjælpe og det skal ikke være la landia da det var vore første tanke og det er for dyrt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Hej Piger 

Min dejlige lillesøster og hendes veninde (de begge 13) kommer på besøg i uge 28 hos mig hele ugen. og staden for vi bare sider her hjemme i lille engesvang tænker vi at vi ville på ferie et billigt sted i 2-4 dage, MEN det skal bare være billigt da vi ikke lige har for mange penge... 

Kan i ikke komme med nogen gode steder vi kan tage hen på en lille mini ferie. 

Vi 2 voksne 
Min lille Lucas på 3 måneder
Og 2 piger på 13

Knus Diana som håber i kan hjælpe og det skal ikke være la landia da det var vore første tanke og det er for dyrt 

kender ikke priserne i forhold til Lalandia, men har du kigget på Danparcs? de har jo lidt af hvert at lave

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

kender ikke priserne i forhold til Lalandia, men har du kigget på Danparcs? de har jo lidt af hvert at lave

ahh det os dyrt. 

Anmeld

4. juni 2009

Honningblomst

Hvad med at leje et sommerhus et sted, eller er det for kedeligt for pigerne??
Knus..

Anmeld

4. juni 2009

SaNiNa

Hvad med en dag i sommerland syd eller sådan noget?

Anmeld

4. juni 2009

Becks

Hej søde...
Dejligt af jer, at I vil tage øserne med på ferie

Hva med at leje et sommerhus, tage masser af havespil med, evt badebassin, hvis I har det, og så supplere dagene med tivoli friheden eller Djurs sommerland, hvor der både er forlystelser og badeland...

Knus Beck - Som rejser om 15 dage

Anmeld

4. juni 2009

Diana...

Hvad med at leje et sommerhus et sted, eller er det for kedeligt for pigerne??
Knus..

Det kommer vel and hvad man gør det til   Men det havet jeg tænkt på er i gang med at kikke.

Anmeld

4. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Det kommer vel and hvad man gør det til   Men det havet jeg tænkt på er i gang med at kikke.

Diana, jeg får lige en idé...måske du synes den er dum, men her er den...jeg er på ferie med drengene i hele uge 28.
Så her i Nørre a står et lille hus alene hele den uge...jeg bor lige over for en super god familie svømmehal, som virkelig kan anbefales.
Der er 30 min til Lalandia hvor man kan købe dagbilletter og 30 min til Knuthenborg som jo altid er en super oplevelse.
Der er 45 min til Bon bon land(selvom det er dyrt deroppe i forhold til hvad man får, synes jeg...)
Kbh er en time væk i bil og 1½ time med tog.
Og ikek mindst så er der Vordingborg festeuge hele ugen...der er gågade med super tilbud, en masse for børn om dagen og om aftenen er der gratis udendørs koncerter....Det tager 10-12 min i bil at komme til Vo og stationen er lige ved siden af hvor jeg bor hvis man vil tage toget..
Her står der lidt om festugen: http://www.vordingborgfestuge.dk/ 
Er så øv over at drengene og jeg ikke får mulighed for at hygge i Vordingborg festuge i år...det er så hyggeligt.

Nå, men jeg tager afsted til Bornholm d.4 juli og er frst hjemme ugen efter...så hvis I vil, så må I gerne låne mit hus den uge....der er trampolin i haven, bålplads, masser af legetøj og ps2 og 3, wii og computere og tv, som I bare kan bruge alt I vil...der er også en klapvogn her og en havebarnevogn I kan bruge alt I vil...

Nå, men det er i hvert fald et tilbud....

Knus Eva..som godt ved at Falster ikke er så eksotisk..men alligevel...-smiler

Anmeld

4. juni 2009

Becks

Eva skriver:

Diana, jeg får lige en idé...måske du synes den er dum, men her er den...jeg er på ferie med drengene i hele uge 28.
Så her i Nørre a står et lille hus alene hele den uge...jeg bor lige over for en super god familie svømmehal, som virkelig kan anbefales.
Der er 30 min til Lalandia hvor man kan købe dagbilletter og 30 min til Knuthenborg som jo altid er en super oplevelse.
Der er 45 min til Bon bon land(selvom det er dyrt deroppe i forhold til hvad man får, synes jeg...)
Og ikek mindst så er der Vordingborg festeuge hele ugen...der er gågade med super tilbud, en masse for børn om dagen og om aftenen er der gratis udendørs koncerter....Det tager 10-12 min i bil at komme til Vo og stationen er lige ved siden af hvor jeg bor hvis man vil tage toget..
Er så øv over at drengene og jeg ikke får mulighed for at hygge i Vordingborg festuge i år...det er så hyggeligt.

Nå, men jeg tager afsted til Bornholm d.4 juli og er frst hjemme ugen efter...så hvis I vil, så må I gerne låne mit hus den uge....der er trampolin i haven, bålplads, masser af legetøj og ps2 og 3, wii og computere og tv, som I bare kan bruge alt I vil...der er også en klapvogn her og en havebarnevogn I kan bruge alt I vil...

Hold kæft hvor er du sød Eva, tænk sig at tilbyde sit hus sådan... Du sgu en kvinde for sig

Anmeld

4. juni 2009

LotteN

Eva skriver:

ihh Eva, du er altså bare så behjælpsom.. virkelig sødt gjort af dig og tilnbyde Dianan det. det tager jeg godt nok hatten af for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.