ufrivillig donation til staten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Weber

Monica P skriver:

Vi har fået vores første parkeringsbøde

510 kr, at betalt

Parkeringsvagter er små dumme mennesker der kun er til for at være efter os der har et liv og ikke tænker at det er 11 min siden tiden udløb

Monica

hvorfor er det til staten ? Europark osv. er da private firmaer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

jydeinden

som du nu nok har hørt et par gange nu, det er muligt du kun kom 11 minutter for sent, og det er muligt at du lige havde købt julegaver, men de fleste indkøbssteder står der et stort fint skilt med hvor længe du må holde.. ergo skylden er ene og alene din egen.. bittert men sandt.

Anmeld

15. november 2012

TeamRocket

Mange tak

Anmeld

15. november 2012

Swerg

ESV skriver:

Hold da fast for nogle ord og bruge om folk det passer deres arbejde!
Jeg føler mig overbevist om at de ikke er til for at gøre dit liv surt, vil du indgå bøder i fremtiden må du jo overholde reglerne lige som alle andre der ikke vil have bøder..
Ja det er mega sure penge at skulle af med men i har kun jer selv at give skylden.

Anmeld

15. november 2012

MariaKyedDK

Monica P skriver:

510 kr, at betalt

Parkeringsvagter er små dumme mennesker der kun er til for at være efter os der har et liv og ikke tænker at det er 11 min siden tiden udløb

Monica

man kan deværre kun blive god med sig selv igen, fordi det er ens egen skyld , vi fik vores første p-bøde i sommers, jeg havde ellers fået 3 billetter til zoologisk have til min fødselsdag, og vi var glade, men i zoo kunne vi ikke finde en p-plads, men fandt en LIGE uden foran Zoo, og vi tænkte YES hvor er vi heldige med 2 unger og så holde lige foran indgangen, og vi havde en SUPER tur i ZOO...

Men da vi skal hjem hænger der en fin p-bøde på 510 kr i vinduet, for det var altså kun til af og pålæsning den p.plads..

og tjah det var da sur røv, men vi tænkte positivt, og blev enige om at det havde været en billig tur alligevel, og vi skulle ikke gå langt med ungerne

Anmeld

15. november 2012

klmf

Årh det er bare så ærgerlige penge, specielt når man kun har sig selv at takke

Jeg har vundet over Europark én gang, de havde givet mig en bøde på sygehuset selvom jeg havde et gyldigt dagskort - fordi jeg også har personaleparkering og så mente de ikke man kunne have to gyldige tilladelser 

De andre gange har jeg bare måtte betale ved kasse 1

Anmeld

15. november 2012

Gardenia

Monica P skriver:

510 kr, at betalt

Monica

Det er da ikke deres skyld at bilister ikke kan finde ud af at overholde tidsbegrænsninger eller parkeringsregler?
Er det så også politiets skyld at bilister bliver mere og mere forkælede?
Som fodgænger kan jeg fortælle dig at der er ikke en Konge som en bilist på sin egen vej - uanset om det så egentligt er en stor fællesvej, et lyskryds eller en cykelsti - så er man bare K O N G E N når man sidder dér i sin egen bil...

Måske er det dem med bilerne der skal til at rette sig ind og ikke de få der kan hjælpe os andre med konsekvenser af jeres ret så ensidige opførsel i trafikken?

Anmeld

15. november 2012

Dinna88

Monica P skriver:

uha så enige i allesammen er

Det var vores første og forhåbentlig eneste parkeringsafgift, men helt ærlig ja den er sgu træls, især når man lige havde brugt en masse penge på julegaver.

Monica

Godnat

Jamen, du kan jo bare holde tiden. P-vagten skal, så vist jeg ved, vente 10 minutter og se om du kom. Og det gjorde du jo så ikke. Så det er jo din egen skyld. Og tro mig - der er MANGE der får den slags bøder. Det er jo bare dummebøder.

Men at bebrejde p-vagten er ikke fair. Det er din fejl, og kun fin fejl. 

Anmeld

15. november 2012

Laulund87

Monica P skriver:

uha så enige i allesammen er

Det var vores første og forhåbentlig eneste parkeringsafgift, men helt ærlig ja den er sgu træls, især når man lige havde brugt en masse penge på julegaver.

Monica

Godnat

Ja så måske tager du fejl, eller er det helt udelukket?

Fair nok du synes det er træls, men jeg synes det er barnligt at kalde dem små dumme mennesker Tænk at bebrejde andre noget man 100% selv er skyld i.

Anmeld

15. november 2012

2babygirls

Monica P skriver:

510 kr, at betalt

Monica

Fik en på 650kr sidste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.