ufrivillig donation til staten :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

raca

nogle regler kan altså ikke bøjes..

og altså 11 min er også forstent.. det er det jo allesteder hvis man kommer 11min efter en lovet.

56km i timen er også forstæk i byen, selvom det kun er 6 km/t som så reducers til 3 men det udløser en bøde..selvom det var sølle 3 km.. og det gør ikke de betjente der målte farten dumme og udelige..

så hvorfor bliver p-vagter dumme af at passe deres job?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Laulund87

Hehe jeg vil nu ikke kalde den ufrivillig for du kender vel loven 

Irriterende, men ja man vælger jo selv at overtræde loven

Anmeld

14. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Monica P skriver:

Vi har fået vores første parkeringsbøde

510 kr, at betalt

Parkeringsvagter er små dumme mennesker der kun er til for at være efter os der har et liv og ikke tænker at det er 11 min siden tiden udløb

Monica

Jeg har en tankevækkende historie om p-vagter - fra det virkelige liv: På en bænk foran kommunehospitalet i Århus sad en stodder - sådan en rigtig forsumpet type- og råbte ad p-vagten, at han var et usselt menneske, der udnyttede folk i nød. Først tænkte jeg "Fedt - så kan han lære det, den grib!" - for jeg har ofte været forarget over, at p-vagterne kredser om hospitalets overfyldte p-plads. 

Så tænkte jeg videre: P-vagten har et møgjob. Folk hader hans funktion. Men han arbejder, og han betaler skat, så sygehuset kan behandle de syge, og stodderen har penge at leve for. Jeg kan godt lide stodderen, men han bidrager ikke til samfundet. 

Videre: Hvis p-vagten ikke kredsede om hospitalet, kunne folk uden ærinde holde på p-pladsen og optage plads for de syge og døendes pårørende. 

Jeg ved ikke, hvad moralen er, men mit fjendebillede ændrede sig lidt...

Anmeld

14. november 2012

tarkoflen

Altså hvis man kommer for sent, så kommer man for sent... Jeg mener at de skal vente noget der minder om tre minutter, og det har du jo længe overskredet... P-vagten har jo faktisk bare passet sit job! Skide irriterende, det kan vi hurtigt blive enige om, men han kan jo ikke stå i lang tid og vente på, om du nu skulle ske at komme tilbage...

Jeg har en enkelt gang været meget træt af en P-vagt, men det var fordi han ikke gjorde sit arbejde ordentligt! Jeg havde et personaleparkeringskort i forruden, og det overså han! Den endte med at jeg blev taget til inkasso, sagen blev sendt til fogedretten, men da jeg afleverede svarskrift trak de sagen tilbage, fordi jeg heldigvis havde gemt alle beviser og vidneudsagn, selvom den først røg til fogedretten efter godt to år! Der synes jeg, man med god samvittighed kan blive sur på parkeringsvagten, for der var jeg helt uden skyld! Ellers gør de bare deres job!

Anmeld

14. november 2012

mpr

Monica P skriver:

510 kr, at betalt

Parkeringsvagter er små dumme mennesker der kun er til for at være efter os der har et liv og ikke tænker at det er 11 min siden tiden udløb

Monica

Sådan er reglerne jo De gør bare deres arbejde selvom det er røv nederen så må man jo bare sørge for at være tilbage inden tiden løber ud

Anmeld

14. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes de 2 p-vagter jeg har mødt, har været super søde og rare! 

Den første gang var min søster blevet opereret og jeg sku købe noget for hende. Haved stillet p-skiven på hospitalet, da jeg så sku ind og handle, glemte jeg skiven, fordi jeg havde så travlt. Da jeg kom ud, sku hun til at sætte bøden i ruden, men forbarmede sig over, fordi jeg vist var lidt rundt på gulvet, mens jeg prøvede at forklare mig. Takkede hende mange gange og hun total redde min dag!

Anden gang så jeg p-vagten gå hen til bil og vidste bare jeg kom 15 min for sent, fordi der havde været mange forfilm i biografen. Han fik øje på mig, der kom løbende, vinkede til mig og ønskede mig en rigtig god dag.

Syntes godt nok de må ha et utaknemligt job! Men ja det er trælse penge at sku af med!! Vh stine

Anmeld

14. november 2012

Krussedulle

Eeejj

Sådan kan man da ikke stille det op

Så kan jeg sige at ekspedienter er smålige usle mennesker, der nægter folk deres byttepenge, fordi jeg fik 5 kr for lidt tilbage, da jeg var i netto

Hehe.. Det er mega ærlige penge, men de står på egen regning

Anmeld

14. november 2012

Troldemommi

uha så enige i allesammen er

Det var vores første og forhåbentlig eneste parkeringsafgift, men helt ærlig ja den er sgu træls, især når man lige havde brugt en masse penge på julegaver.

Monica

Godnat

Anmeld

14. november 2012

Faith

Monica P skriver:

uha så enige i allesammen er

Det var vores første og forhåbentlig eneste parkeringsafgift, men helt ærlig ja den er sgu træls, især når man lige havde brugt en masse penge på julegaver.

Monica

Godnat

Ja men det gør da ikke parkeringsvagten til et dårligt menneske.

Godnat til dig osse

Anmeld

15. november 2012

ESV

Monica P skriver:

510 kr, at betalt

Monica

Hold da fast for nogle ord og bruge om folk det passer deres arbejde!
Jeg føler mig overbevist om at de ikke er til for at gøre dit liv surt, vil du indgå bøder i fremtiden må du jo overholde reglerne lige som alle andre der ikke vil have bøder..
Ja det er mega sure penge at skulle af med men i har kun jer selv at give skylden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.