Er der nogen der ser Tro, håb og talent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. november 2012

tarkoflen

Jeg skal love for, at der er nogle forældre der får udlevet deres drømme igennem deres børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
tarkoflen skriver:

Jeg skal love for, at der er nogle forældre der får udlevet deres drømme igennem deres børn!

Ja osse i den grad da..
Kunne ikke være mere enig!

Anmeld

14. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

hehe ja. Mandens kommentar til ham dansefaren: Hva.... var han kræftforsker eller dansetræner?

Anmeld

14. november 2012

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

hehe ja. Mandens kommentar til ham dansefaren: Hva.... var han kræftforsker eller dansetræner?

Det tænkte jeg godt nok også på... Han er åbenbart meget klog!

Åhh jeg bliver så træt af sådan nogle mennesker! Der er nok en grund til at det er forbudt at smide små børn i solarium... Tænk hvis han udvikler hudkræft, mon faren så er lige så tilfreds med sin beslutning?

Anmeld

14. november 2012

tarkoflen

Sirhc :) skriver:

Ja osse i den grad da..
Kunne ikke være mere enig!

Det er helt vildt...

Anmeld

14. november 2012

KittyCatta

Jeg synes netop at det er fedt, at de coacher deres børn på den måde! Det kunne mange lære meget af! 

Anmeld

14. november 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Det tænkte jeg godt nok også på... Han er åbenbart meget klog!

Åhh jeg bliver så træt af sådan nogle mennesker! Der er nok en grund til at det er forbudt at smide små børn i solarium... Tænk hvis han udvikler hudkræft, mon faren så er lige så tilfreds med sin beslutning?

Vi er lige blevet enige om at det er okay at sparke hinanden hårdt over skinnebenet hvis en af os begynder at blive sådan en forælder overfor junior.

Anmeld

14. november 2012

Miss BananaHammock

KittyCatta skriver:

Jeg synes netop at det er fedt, at de coacher deres børn på den måde! Det kunne mange lære meget af! 

Synes også nogle forældre gør det på den gode måde - desværre er det ikke alle! Synes Sara er sej

Anmeld

14. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Så 5min også ku jeg ik mere bliver arrig over sådan nogle forældre.. Lad dem dog være børn for hulen

Anmeld

14. november 2012

KittyCatta

Så 5min også ku jeg ik mere bliver arrig over sådan nogle forældre.. Lad dem dog være børn for hulen

De får da også lov til at være børn? Når de vel at mærke er færdige med settet!

Det er fedt at se, at forældre stadigvæk magter at sætte krav til deres børn og coacher dem til tops. Men det kræver stadigvæk velvilje af børnene, og vil de ikke til tops, tror jeg vitterligt heller ikke at forældrene tvinger dem.

Fedt at børn stadigvæk har høje ambitioner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.