Hvor køber du mærkevarer til din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Deaktiveret profil

Fenja09 skriver:

Jeg køber en del brugt på f.eks på Trendsales, sælger det min datter er vokset ud af og køber nyt brugt. Ellers så har jeg også købt en hel del inde i Abracadabra, som ligger inde i Aalborg - og de har også tit mærkevarer på tilbud. 

Man kan altid søge på google efter et mærke og så udsalg, så plejer der at komme en del hjemmesider frem.

/Fenja

Ja tænker også at steder som Trendsales har det, men syntes jeg leder og leder kan intet finde der inde.. :-) 

Hva str. er det du sælger derinde, har du evt et link?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

Deaktiveret profil

Kay skriver:

den blå avis, facebook salgs grupper og baby.dk køber det meste brugt  eller på lagersalg... syntes simpelthend det er for dyrt at købe fra nyt når man kan få det billigt i god stand brugt

Ja tænker også på at købe det meste brugt, da det ellers koster alt for meget..  Men syntes ikke jeg kan finde det så mange steder? - Har du evt. link til en facebook gruppe?

Anmeld

15. november 2012

Fenja09

Ja tænker også at steder som Trendsales har det, men syntes jeg leder og leder kan intet finde der inde.. :-) 

Hva str. er det du sælger derinde, har du evt et link?

Det er ellers super nemt at finde babytøj på TS - går du under udvidet søgning? Jeg sælger faktisk fra str 50 - 74, men det er ikke alt jeg har annonce på. Synes min datter har så meget tøj, så orker ikke at tage billeder af det hele   Jeg har et regnbue stribet sæt fra Molo samt en trøje, Katvig bukser i frotté, veloursæt samt kjole, Minymo denim smækbukser, Holly´s kløver body, Småfolk huer, cardigan og hagesmæk og IdaT velourbukser m. body- det er lidt af det jeg har til salg derinde.

Her et link til det Katvig sæt som jeg sælger.

http://www.trendsales.dk/listings/katvig-veloursaet/28845535?forum=364&road=my_items

Anmeld

15. november 2012

Deaktiveret profil

Fenja09 skriver:

Det er ellers super nemt at finde babytøj på TS - går du under udvidet søgning? Jeg sælger faktisk fra str 50 - 74, men det er ikke alt jeg har annonce på. Synes min datter har så meget tøj, så orker ikke at tage billeder af det hele   Jeg har et regnbue stribet sæt fra Molo samt en trøje, Katvig bukser i frotté, veloursæt samt kjole, Minymo denim smækbukser, Holly´s kløver body, Småfolk huer, cardigan og hagesmæk og IdaT velourbukser m. body- det er lidt af det jeg har til salg derinde.

Her et link til det Katvig sæt som jeg sælger.

http://www.trendsales.dk/listings/katvig-veloursaet/28845535?forum=364&road=my_items

Udvidet søgning?  

Jeg går bare op i hjørnet, skriver hvad jeg søger også trykker enter, så kommer der altså ikke så meget op  

Anmeld

15. november 2012

Fenja09

Freyasmor skriver:

Udvidet søgning?  

Jeg går bare op i hjørnet, skriver hvad jeg søger også trykker enter, så kommer der altså ikke så meget op  

Ok, men hvis du trykker lige under det store sorte "SØG", der står udvidet søgning, så kan du trykke mærke ind, varetype, str, stand, farve osv og så skal du bare i kassen til venstre finde det du søger under f.eks pigetøj str 50-86.

Anmeld

15. november 2012

Deaktiveret profil

Fenja09 skriver:

Ok, men hvis du trykker lige under det store sorte "SØG", der står udvidet søgning, så kan du trykke mærke ind, varetype, str, stand, farve osv og så skal du bare i kassen til venstre finde det du søger under f.eks pigetøj str 50-86.

Ihhh... Tusind tak..

Nu kom der pludselig en hel masse frem 

Anmeld

15. november 2012

Fenja09

Freyasmor skriver:

Ihhh... Tusind tak..

Nu kom der pludselig en hel masse frem 

Selv tak - det er lige med at finde rundt derinde

Anmeld

15. november 2012

Deaktiveret profil

Fenja09 skriver:

Selv tak - det er lige med at finde rundt derinde

Ja det er rigtigt... 

Har været bruger derinde i lang tid nu, men har ikke rigtigt sat mig ind i det.. :-)

Anmeld

15. november 2012

banana3

blomst84 skriver:

Jeg køber det meste på lagersalg  Har lige været til molo og hollys 

Jeg ville lige høre hvor meget billigere det egentlig er til lagersalg 

Anmeld

15. november 2012

Deaktiveret profil

banana3 skriver:

Jeg ville lige høre hvor meget billigere det egentlig er til lagersalg 

Har netop idag været til lagersalg hos Hollys også.. 

Der fik jeg bla. 4 bodys til 200,- Hvor normal stykpris ligger på 169,- 

fik også 3 andre stk tøj, for 200,- hvor stykprisen lå på 279,- 

Så ja, det er billigere syntes jeg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.