Hvor køber du mærkevarer til din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.239 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Deaktiveret profil

Ja, hvor køber du tøj til din baby, her tænker jeg mærkevarer som Hollys, katvig, hummel, småfolk osv osv?

Hvilke hjemmesider kan du anbefale med gode tilbud, hvor det er forholdsvis billigt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Kay

den blå avis, facebook salgs grupper og baby.dk køber det meste brugt  eller på lagersalg... syntes simpelthend det er for dyrt at købe fra nyt når man kan få det billigt i god stand brugt

Anmeld

14. november 2012

Laulund87

Trendsales og den lokale Ønskebørn

Ellers kan jeg anbefale Hosmormor.dk Det er en rigtig fin side..

Anmeld

14. november 2012

Faith

www.babyfryd.dk

Ved ikke om det er specielt billigt, men synes det er en lækker side og jeg bruger den ofte.

Anmeld

14. november 2012

MortilCilas

Freyasmor skriver:

Ja, hvor køber du tøj til din baby, her tænker jeg mærkevarer som Hollys, katvig, hummel, småfolk osv osv?

Hvilke hjemmesider kan du anbefale med gode tilbud, hvor det er forholdsvis billigt? 

Jeg køber oftest tøj inde på www.smartkids.dk til Cilas. Der er der nogle gange tilbud, men synes også det er billgere end i butikkerne. Fandt et par hummelbukser til 400kr til Cilas, jeg bare måtte eje, men fandt dem 100kr billigere på smartkids

Og der er stort udvalg af mærker der inde ellers søg på google ..

Anmeld

14. november 2012

Muffinmus

DEr er desværre aftalte priser på det meste børnetøj af det du nævner...svindel,men sådan er det.

Men flere af siderne holder jævnligt udsalg eller kommer med gode tilbud.

Så er du IKKe til brugt men godt, så kig evt på disse sider

Funkylittlemonkey

Filabel

Smartkids

Ellebelle

Luckylittleme.da

Småhjerter

prinsesserogpirater

milledille

og mange andre butikker.

Men generelt kan det betale sig at finde det man gerne vil have og så vente til januar:-)

Anmeld

14. november 2012

blomst84

Jeg køber det meste på lagersalg  Har lige været til molo og hollys 

Anmeld

14. november 2012

modesty

trendsales, dba og loppemarkeder. Og en sjælden gang udsalg. Nypriserne er simpelthen for dyre, for noget tøj som man kan købe i lige så god kvalitet i H&M. Men da jeg godt kan lide designet på nogle af de dyre mærker, finder jeg dem brugt men i god stand ovennævnte steder.

Anmeld

14. november 2012

Fenja09

Freyasmor skriver:

Jeg køber en del brugt på f.eks på Trendsales, sælger det min datter er vokset ud af og køber nyt brugt. Ellers så har jeg også købt en hel del inde i Abracadabra, som ligger inde i Aalborg - og de har også tit mærkevarer på tilbud. 

Man kan altid søge på google efter et mærke og så udsalg, så plejer der at komme en del hjemmesider frem.

/Fenja

Anmeld

14. november 2012

ano14316

lagersalg... 

Det er dem eneste måde jeg har råd til det.. 

Og da ikke har nogen penge, så har jeg den regel at ligegyldigt hvad der står i nakken på tøjet, så må det ikke koste mere end hvad jeg ville kunne købe det samme for i h&m

Ellers har jeg købt hos kidsworld.dk og smaahjerter.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.