Kylling og hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

Muffin_girl

Baby2påvej skriver:

Vi skal have kylingefilet vendt i nødderasp
(karry,salt,peber,sukrin sukker, rugmel og mandler)
og så forskellige grøntsager og kartofler til...

Var det noget ???
Manden får sovs til hvis han lyster

Hvad er sukrin sukker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Hvad er sukrin sukker?

http://www.helseriet.dk/shop/sukrin-stevia-og-3157 p.html

det her har ikke selv brugt det, men bare diabetes sukker i stedet for, som er lidt finere end alm sukker

Anmeld

15. november 2012

Muffin_girl

Baby2påvej skriver:

http://www.helseriet.dk/shop/sukrin-stevia-og-3157 p.html

det her har ikke selv brugt det, men bare diabetes sukker i stedet for, som er lidt finere end alm sukker

Nååeh nu kender jeg det godt...

Det er herre dyrt ! 

Anmeld

16. november 2012

Team Putte

Baby2påvej skriver:

Det tror jeg... Det er bare fordi det er en slanke opskrift at det skal være noget fancy sukker.. Vi har dog ikke prøvet med alm sukker..

Vi bruger nemlig også det der sødemiddel sukker når vi laver brune løg, muuums... så kan jeg pludselig godt lide bløde løg

Vi bruger slet ik sukker til bløde løg

Jeg prøver sgu med alm sukker.. Ellers kan det vel helt undværes.. Det er jo ik en stor mængde der skal i

Anmeld

16. november 2012

Tulle28

Vi er blevet ret forelskede i butternut squash herhjemme... Laver det tit i ovnen sammen med kartofler (man skal bare lige være obs på at de ikke skal have så lang tid som kartoflerne, så bliver de helt smattede).

Vi laver også tit rosenkål ristet i lidt smør på en pande med sprødstegt bacontern og valnødder. Det smager VILDT godt:-) Man kan i princippet bruge lige hvad man nu har af grøntsager, hvis man nu ikke er så vild med rosenkål. Vi forsøger at bruge årstidens danske grøntsager/rodfrugter, de er som oftest også billige.

Anmeld

16. november 2012

Leneur

Når det skal være nemt herhjemme. Skærer jeg filetterne i halve på langs, dupper dem tørre og dypper først i mel, så æg og til sidst alm rasp, krydret med salt og peber. Steges på panden, Så noget frisk pasta, en god tomatsovs og salat til. Min datter er ellers ikke så glad for kylling men når det bliver lavet sådan her guffer hun.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.