Skal dit barn i solarium inden konfirmationen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Laulund87

Carl-Emil's mor skriver:

aldrig i livet....

jeg tager heller aldrig selv sol som i aldrig aldrig aldrig aldrig...

Jeg HADER når min søns moster f.eks skriver " skal lige i solen så kommer jeg " bliver gal frusteret og ked over at hun gør noget så dumt men hun er voksen og bestemmer selv men for pokker da!!!!

Ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg fandt ud af at Carl-Emil havde gjort det

For mig er det at tage sol det samme som at ryge = uacceptabelt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Lullaby

Nej da. Det er da noget sygt noget at finde på.

Anmeld

14. november 2012

jydeinden

Kloster skriver:

Ja det var sådan en vedhæftet fil, der kom med forældreintra på vores skole.

Arhmen chok da. Nej han skal da ikke!! Selvfølgelig skal mine børn da ikke i solarium. Det er da mega usundt og skadeligt. Ja også går de altså kun i 7. klasse, når de skal konfirmeres.

Forbeholder mig ret til at undskulde mit sure opstød, men blev lige lidt stødt og overrasket over, at Kræftens Bekæmpelse overhovedet er nødt til at sende sådan en påmindelse ud om at det faktisk er skadeligt.

Sorry....

i min familie er det skræmmende nok næsten lige så normalt at gå i sol, som det er for os andre at tage undertøj på.. no wonder at man så er familiens sorte får.

Og nej mine børn skulle ikke tage sol før den dag de selv betaler for det, ikke om jeg vil udsætte dem yderligere for risikoen for kræft, uanset hvor lille den så er.

Anmeld

14. november 2012

Kris89

jeg ville være ligeglad... gik selv lidt i sol i den alder (har aldrig sagt mig det store) så længe det ikke er flere gange i ugen, må de selv om det...

selvfølgelig skal de da vide hvad risikoen er, men at nægte dem det.. narj sådan bliver jeg nok aldrig - kald mig bare ansvarsløs.

vi skal vel også leve

Anmeld

14. november 2012

Zelinasmor

Synes det et op til folk selv. Du kan blive syg af alt i dag. Jeg har taget sol siden 7klasse. Og gør det stadig.

Anmeld

14. november 2012

Wimmie

jydeinden skriver:

i min familie er det skræmmende nok næsten lige så normalt at gå i sol, som det er for os andre at tage undertøj på.. no wonder at man så er familiens sorte får.

Mon ikke du er familiens blege får? 

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mor prøvede at lokke mig i solarium... Tror jeg har været det 2 gange i mit liv. Jeg bryder mig ikke om det.

Anmeld

14. november 2012

jydeinden

Wimmie skriver:

Mon ikke du er familiens blege får? 

haha uden tvivl men er dog ikke den eneste

Anmeld

14. november 2012

serinasmor

nej det går jeg da stærkt ud fra at hun ikke skal ... 

Jeg kan måske overtales til en spraytan i ugen op til .. men det kan eksperterne nok ogå nå at forbyde og finde skadeligt længe inden konfirmation bliver aktuelt ... hun er jo kun 2½

Omvendt kan jeg sagtens huske at flere tøser fra klassen (måske også mig selv) gik i solarie inden ... nogen i mange måneder inden ... og derefter ble det jo så helt almindeligt at det gjorde man da bare ... men det er jo en helt anden tid ... sagde hun som om hun var 60 år gammel .. jeg er kun det halve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.