Skal dit barn i solarium inden konfirmationen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Kloster

Ja det var sådan en vedhæftet fil, der kom med forældreintra på vores skole.

Arhmen chok da. Nej han skal da ikke!! Selvfølgelig skal mine børn da ikke i solarium. Det er da mega usundt og skadeligt. Ja også går de altså kun i 7. klasse, når de skal konfirmeres.

Forbeholder mig ret til at undskulde mit sure opstød, men blev lige lidt stødt og overrasket over, at Kræftens Bekæmpelse overhovedet er nødt til at sende sådan en påmindelse ud om at det faktisk er skadeligt.

Sorry....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

DitteFisk

Det er nok taget i betragtning af at mange nuværende forældre selv gik i solarium inden sådan noget som konfirmationen. Det husker jeg da tydeligt at mange piger fra min klasse gjorde. 
Godt der er kommet andre boller på suppen nu  

Anmeld

14. november 2012

banana3

Jeg kan huske jeg fik et klippekort af mine forældre til at gå i sol inden min konfirmation. Det er helt utroligt så meget det har ændret sig på så få år. Heldig vis.. 

Anmeld

14. november 2012

Koen.

Hold da op! Nu er min den ældste kun 2 1/2 år men ikke på vilkår om hun skulle i solarium inden hun skulle konfirmeres

Anmeld

14. november 2012

Ciss

Jeg har siddet og set på mit konfirmationsbillede - Jeg var den eneste af pigerne, som ikke fik lov af mine forældrer til at tage solarium før den store dag, og joda, jeg er synligt blegere, end de er. Hende, jeg sidder ved siden af på billedet, havde taget for meget (var jo ikke vant til det), og ser temmelig grillet ud. Den gang var jeg vildt forarget over, at mine forældrer sagde nej. I dag er jeg egentlig glad for det. Og jeg synes ikke, at jeg ser værre ud end de andre på billedet.

Jeg kommer klart til at sige nej til mine egne børn, hvis de kommer og spørger om det.

Anmeld

14. november 2012

Kloster

Ved ikke om jeg skal være glad for, jeg har ene drenge lige på dét område. For de store har aldrig snakket ell ønsket det. Tror bare ikke, det er helt in at skade sig selv på den måde. Lidt ligesom at ryge. Lidt kikset/lidt klamt at ryge i de unde menneskers øjne. Og det er sgu fedt nok

Anmeld

14. november 2012

Dinna88

Så absolut ikke!

Anmeld

14. november 2012

Benjamins'mor

Jeg gjorde.
Det er 4 år siden jeg blev konfirmeret.

Anmeld

14. november 2012

SussieThyssen

Kloster skriver:

Arhmen chok da. Nej han skal da ikke!! Selvfølgelig skal mine børn da ikke i solarium. Det er da mega usundt og skadeligt. Ja også går de altså kun i 7. klasse, når de skal konfirmeres.

Forbeholder mig ret til at undskulde mit sure opstød, men blev lige lidt stødt og overrasket over, at Kræftens Bekæmpelse overhovedet er nødt til at sende sådan en påmindelse ud om at det faktisk er skadeligt.

Sorry....

Jeg kan nu godt forstå at de gør det.
Der er stadig utroligt mange ansvaresløse forældre, der lader deres børn gøre sådan noget...især deres døtre.

Mine har aldrig fået lov til den slags, så enkelt er det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2012

Carl-Emil's mor

Kloster skriver:

Sorry....

aldrig i livet....

jeg tager heller aldrig selv sol som i aldrig aldrig aldrig aldrig...

Jeg HADER når min søns moster f.eks skriver " skal lige i solen så kommer jeg " bliver gal frusteret og ked over at hun gør noget så dumt men hun er voksen og bestemmer selv men for pokker da!!!!

Ved slet ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg fandt ud af at Carl-Emil havde gjort det

For mig er det at tage sol det samme som at ryge = uacceptabelt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.