Åhhh hjælp mig piger !!! (økonimi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

det tror jeg kun er den gravide der kan få det hvis det var dig der var på SU

ååårh ja se det havde jeg jo ikke lige tænkt på. jeg tænker jeg bliver nødt til at ringe rundt, og får svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Din kærestes SU vil forblive den samme - det er kun hvis begge parter er på SU at der bliver lavet om på SUen 

Jeg er under 25 og venter mig her til januar, efter den 12 uger så stiger man til forsørgertakst i kh - og når du har født vil den stige endnu engang til maksbeløbet.

Ved ikke om der er andre regler når man er over 25 

ja, det havde jeg overhovedet ikke tænkt på. - jeg tror jeg ringe for at få et konkret svar 

Anmeld

14. november 2012

henh01

Anonym skriver:

ååårh ja se det havde jeg jo ikke lige tænkt på. jeg tænker jeg bliver nødt til at ringe rundt, og får svar 

det tror jeg er en god ide.

Anmeld

14. november 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Har lige læst at han får 6 ekstra su klip, som han kan få udbetalt som dobbelt klip, eller forlænge. Vi vil nemlig ikke låne penge 

Det er rigtig at han får 6 ekstra klip. Men forlængelsen gælder jo kun hvis han holder barsel. Det betyder ikke at han kan få dem som ekstra efter uddannelsen er slut.. Så dobbeltklip ville være den bedste mulighed hvis ikke han ønsker at holde lang barsel med jer..

Anmeld

14. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

ja, det havde jeg overhovedet ikke tænkt på. - jeg tror jeg ringe for at få et konkret svar 

God ide

Anmeld

14. november 2012

K&S

henh01 skriver:

det tror jeg kun er den gravide der kan få det hvis det var dig der var på SU

Far kan få 6 ekstra klip, mor kan få 12 ekstra klip 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.