Amme-strejke (idag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

modesty

MorDk skriver:

Oki... men idag fx. virker det bare til hun er ude på at slukke tørsten og ikke andet? Måske fordi hun har spist igennem om natten? Ja, kan jo ikke lade være at blive lidt bekymret selvom jeg inderst inde godt ved at hun er OK!

Jeg forstår udmærket din bekymring. Jeg holdt heller ikke op med at bekymre mig selvom jeg vidste at alt var OK.

Plejer hun at spise i længere tid?

Tror du at det kan være et tigerspring?

Hvis jeg var dig, ville jeg vente et par dage og se om ikke det går i sig selv. Hun tager ikke skade af et par dage hvor hun ikke får så meget - specielt ikke hvis hun spiser meget om natten.

Og ellers kan du jo ringe til din SP og tage en snak. Mit bud er at det går over af sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

LouiseRH

Ved nogen løber mælken hurtigere end andre, så det kan godt være at hun spiser meget på kort tid

Men som de andre siger, bare hun vokser!

Anmeld

14. november 2012

MorDk

modesty skriver:

Jeg forstår udmærket din bekymring. Jeg holdt heller ikke op med at bekymre mig selvom jeg vidste at alt var OK.

Plejer hun at spise i længere tid?

Tror du at det kan være et tigerspring?

Hvis jeg var dig, ville jeg vente et par dage og se om ikke det går i sig selv. Hun tager ikke skade af et par dage hvor hun ikke får så meget - specielt ikke hvis hun spiser meget om natten.

Og ellers kan du jo ringe til din SP og tage en snak. Mit bud er at det går over af sig selv.

Har faktisk kun oplevet det 2 gange... og idag var hun jo til undersøgelse på hosp. så måske det har noget at sige?

Hun tager jo fint på *S* Sååå skal jo nok ik bekymre mig!

Anmeld

14. november 2012

Koen.

MorDk skriver:

LLiLiaHej Piger ♥

Idag har min datter næsten ikke spist noget. Har dog ammet hende 3-4 gange i nat, men sys generelt ikke hun spiser så længe af gangen hos mig. Hun tager flot på og vokser som hun skal, men alligevel ja... så sys jeg det er lidt underligt at hun stort set ikke har ville ammes idag? Nogle der har oplevet det?

Liam var os turbo ammer, MAX 10 min af gangen og fik os periode han ikke spiste så meget særligt ifb. Med tigerspring

Anmeld

14. november 2012

MorDk

tanja. skriver:

Liam var os turbo ammer, MAX 10 min af gangen og fik os periode han ikke spiste så meget særligt ifb. Med tigerspring

Freya er 8 uger på torsdag ♥

Sov din dreng ifm. tigerspring?

Anmeld

14. november 2012

Koen.

MorDk skriver:

Freya er 8 uger på torsdag ♥

Sov din dreng ifm. tigerspring?

Rigtig meget om dagen men ikke så meget om natten der spiste han oftere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.