børneeksem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2009

Mor.sander

Min søn lider også af børneeksem, specielt i vinterehalvåret.. Vi har fundet en creme som vi syntes er helt fantastisk... Det er en aloe vera creme, den vi bruger til hænderne hedder LUKSUS HÅNDCREME og den vi bruger til kroppen af samme mærke hedder LUKSUS BODYCREME.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

finkedinke

Tak for svarene og znuzke tak for linket.

Vi har for noget tid siden besluttet at skifte læge fordi vi i forvejen ikke er helt tilfredse med den vi har. Men vi har ikke kunne finde en anden endnu. Vi bor lidt ude på landet og den eneste anden læge i nogenlunde nærhed har lukket for tilgang. Så vi skal længere væk for at finde en og ville gerne høre andres anbefanliger så vi ikke behøver at skifte mere end den ene gang. Jeg vil gerne finde en læge der kan tage fat i det her.

Jeg vil gerne høre hvad jeres erfaringer er omkring dyr? Min mand og jeg kan ikke blive enige om vi skal af med vores marsvin og katte eller ej. Min mand vil gerne beholde dyrene og vente og se om hun bliver påvirket. Hvor jeg mener at hvis hun begynder at blive generet af dyrene er det for sent. Men jeg kan godt se hans argument, i følge nettet er det  "kun" 1/3 der udvikler allergi. Men den risiko syntes jeg er stor og min mand syntes den er lille.

Berith

Anmeld

7. juni 2009

ekzunz

Jeg synes det er lidt svært mht. husdyr, og jeg kan sagtens forstå dit dilemma. Det frarådes at anskaffe sig nye husdyr, men det anbefales jo ikke af skaffe sig af med dem man har..... Men jeg tror nok at jeg havde valgt at finde en alternativ løsning. Jeg synes ikke der er nogen grund til at tage chancer, men på den anden side, så er det jo dyr som man har følelser for, så det er jo ikke "bare" noget man skiller sig af med.

Jeg ville rigtigt gerne have en kat, men min Klara har fået konstateret astma, så det er en no go....Ikke at hun reagerer på prik-testen, men det kan jo nå at komme endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.