kesuh skriver:
Nåh, men kunne ikke rette i mit eget lige pludselig, så
men ihvertfald, så bliver det en pokkers lang proces. Det var det for mit vedkommende og jeg har stadig lidt efterslæb af det->
Du skal nok forberede dig på, men det kan man ikke. Der vil komme nogle meget "grå" dage hvor det hele bare ramler sammen og man bare sidder og stirrer ud i luften. Knækker sammen i gråd over tabet af det man har mistet.
Man tænker på at gøre dumme ting->'
Du render rundt med et stort tomrum i brystet. Der hvor der plejer at være noget, men nu er der intet.
Smide alle de ting der forbinder dig med ham ud.
Hvad kan man gøre for at vinde ham/hende tilbage hvis det er
Hadet der kom senere-> Denne her er pæn vigtig og du må ikke lade dig opsluge af det.. Det måtte trænes ud for mit vedkommende og træner stadig lige før sengetid for at komme ud med energien.
Find et eller andet som der gør du kan komme af med "hadet". Tag ud og råb og bande og svovle af et træ i skoven. køb en boksebold, hvis man har lyst til det
Prøve at skabe lidt afstand til ham/hende, undgå at tjekke beskeder for ham/hende og sådan
Dette er bare nogle af de "små ting" som kommer.
!! Og find en som er god at snakke med og kan lytte og tage imod!! Det hjælper pænt meget!
Til sidst et lille godt råd som jeg fik slået ind i hovedet af venner og familie: Hav fokus på dit barn og dig selv. Lad ham/hende sejle i sin egen sø! og de havde ret..
Dette er bare et lille udpluk af hvad jeg har gjort
Tilsidst kommer du der at du ikke hader ham mere - at hade er at elske i den grimme version så når du en dag ikke hader mere så er du i mål
Du er en skide sej mor og du kæmper flot..