Er der nye enlige mødre her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

kesuh

Det r præcis sådan min os har gjordt ..
"Kastet håndklædet i ringet - uden varsel" ..
Når han har sat sig noget i hovedet - handler han efter det og pakker følelserne væk ..

Hvor gør det bare FORBANDET ondt..
Selvom folk siger jeg virker til at være stærk..

Tror du at du havde fået hende igen hvis du havde være kold og leget "indforstået" med valget?

Vi gik os i parterapi - anden gang vi sku derind mente han at vi ikk behøvede det - vi ku godt selv klare det..
Kæft hvor r man bagklog - skulle have fuldført det..

Nej jeg ville ikke have fået hende tilbage.. Hun havde smaskforelsket sig i ham den nye og han var alenefar og prinsen på den hvide hest. Det var sådan jeg opfattede det.

SÅ niks ingen håb og har droppet håbet, så lever mit eget liv nu så godt som jeg nu kan med de ar på sjælen.

vi brugte ca 5000 på parterapi og hun foregav alt gik godt og BUM, så smed hun bomben. Så han har ca gjort det samme som hende med hensyn til parterapien..

Men ærgeligt.. Troede flere af de andre, som har været næsten samme omgang igennem ville have svaret dig.. Der burde nok også være flere der svarer dig snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Bryndis

Anonym skriver:

Godmorgen ..

R der forholdvis nye enlig mødre herinde?
Hvordan kommer i igennem denne svære tid hvor i r blevet forladt af barnets far?

Jeg har det af helvede til , knust og meget uforstående over hvordan han kun komme så vidt ..

Søger gerne råd om det praktiske og hvordan jeg takler alle de følelser jeg har i klemme

Tankerne løber afsted - om at dele vores lille (19mdr) - om han har en ny flirt osv

Ja jeg blev enlig i lørdags og vi har to børn sammen på 2 og 4 år.
Vi gik fra hinanden første gang for 5 måneders tid siden hvor han var sammen med en anden, de flytter så sammen i vores fælles hus efter to måneder hvor jeg bor ved hans mor da jeg ikke kunne finde en anden bolig med det samme, et par uger efter at hun var flyttet ind til ham kom han tilbage til mig fordi han ville prøve igen. Vi aftaler så at prøve igen og samme dag tager han hjem til hende og gør det forbi og kører alle hendes til tilbage til hendes lejlighed som hun ellers havde sagt op.
Vi er så sammen i et par måneder hvor jeg egentlig syns at vi har det godt. Men havde vi åbenbart ikke fra hans side. Vi tog på kæreste tur i weekenden hvor jeg bare havde planlagt at vi bare skulle hygge og slappe af sammen. Hans plan var åbenbart at fortælle mig at han ikke følte noget for mig mere og hvor jeg så fandt ud af at han havde skrevet med hans x hele tiden og de var også sammen i lørdags hvor vi gjorde det forbi. Og der var hun endda sammen med 3 andre fyre den aften.

Jeg går også og har det af helveds til, sover næsten ikke, spiser ingenting og går bare rundt som et lig. Men når jeg er sammen med mine børn så holder de mit humør oppe men så snart de er kommet i seng om aften så løber tankerne bare rundt omkring al ting.
Jeg skal blive boende i vores fælles hus indtil det er solgt hvor han så stadig skal betale til det.
Jeg skal finde en ny bolig i nærheden og det er bare ikke nemt og jeg ved ikke hvornår det kan ske.

Men oven på alt det lort så skal vi bare tænke at de ikke har fortjent vores tårer. De kan tage ud og skide i havet og så skal vi bare være der for vores børn. Finder de ud af at vi sagtens kan leve uden dem og have det godt uden dem i vores liv så skal de nok finde ud af hvad det er de har mistet. Hold modet oppe for jeres lille barn

(undskyld for mit ekstreme lange svar)

Anmeld

14. november 2012

kesuh

Bryndis skriver:

Men oven på alt det lort så skal vi bare tænke at de ikke har fortjent vores tårer. De kan tage ud og skide i havet og så skal vi bare være der for vores børn. Finder de ud af at vi sagtens kan leve uden dem og have det godt uden dem i vores liv så skal de nok finde ud af hvad det er de har mistet. Hold modet oppe for jeres lille barn

Det kan simpelthen ikke beskrives bedre den sidste del!

Anmeld

14. november 2012

Leneur

Anonym skriver:

Godmorgen ..

R der forholdvis nye enlig mødre herinde?
Hvordan kommer i igennem denne svære tid hvor i r blevet forladt af barnets far?

Jeg har det af helvede til , knust og meget uforstående over hvordan han kun komme så vidt ..

Søger gerne råd om det praktiske og hvordan jeg takler alle de følelser jeg har i klemme

Tankerne løber afsted - om at dele vores lille (19mdr) - om han har en ny flirt osv

Jeg er så en "gammel" enlig mor men håber du kan bruge mit svar alligevel.
Jeg var så den der valgte at slutte vores forhold da jeg var 6 mdr. henne men jeg havde bare givet ham så mange chancer og stillet ham stolen for døren så mange gange uden at han ændrede sig, så for mit mentale helbred og ikke mindst for min datters skyld måtte jeg bare væk. Selvom jeg var den der gik, var jeg dybt ulykkelig og græd over den drøm der brast om min egen lille familie. Det var jo ikke det jeg forestillede mig, at jeg skulle være enlig mor, allerede inden jeg havde født. Det ændrede sig dog hurtigt til vrede og afsky, da han ikke ville lade mig i fred og han kom med diverse trusler. Jeg ved ikke hvordan jeg kom ovenpå igen men jeg var jo på en måde boligløs, selvom jeg boede hos min mor men ville helst have mit eget inden jeg fødte, så søgte på alt hvad der var og var ude at se på lejligheder. Fandt endelig et sted, så havde jo travlt med at gøre klar til den bette. Så fødte jeg og lige pludselig var der ikke så meget tid til at sørge...
Jeg håber at i dog trods alt kan samarbejde om jeres barn, for det er nu det bedste. Du må prøve at virke lige så kold som din x og ikke tigge ham om at tage dig dig tilbage. Du vil græmme dig når du er kommet over ham. I må se om i ikke kan få noget hjælp til at ordne huset, så det bliver hurtigere overstået og i kan komme videre. Snak kun om det praktiske og jeres barn, for at undgå unødige konflikter.
Det sidste i min lange smøre, er at selvom du ikke kan se det nu, så skal du nok komme helskindet ud på den anden side. Du skal bare væbne dig med tålmodighed.
Knus

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Nej jeg ville ikke have fået hende tilbage.. Hun havde smaskforelsket sig i ham den nye og han var alenefar og prinsen på den hvide hest. Det var sådan jeg opfattede det.

SÅ niks ingen håb og har droppet håbet, så lever mit eget liv nu så godt som jeg nu kan med de ar på sjælen.

vi brugte ca 5000 på parterapi og hun foregav alt gik godt og BUM, så smed hun bomben. Så han har ca gjort det samme som hende med hensyn til parterapien..

Men ærgeligt.. Troede flere af de andre, som har været næsten samme omgang igennem ville have svaret dig.. Der burde nok også være flere der svarer dig snart

Synes bare det så HÅRDT at sku se en hverdag uden ham
Man begynder at tænke hvorfor gjorde jeg ikk sådan og sdam istedet for ..

Tror os min r blivet varm på en anden
Han siger godt nok nej og bliver små sur

Anmeld

15. november 2012

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Ja jeg blev enlig i lørdags og vi har to børn sammen på 2 og 4 år.
Vi gik fra hinanden første gang for 5 måneders tid siden hvor han var sammen med en anden, de flytter så sammen i vores fælles hus efter to måneder hvor jeg bor ved hans mor da jeg ikke kunne finde en anden bolig med det samme, et par uger efter at hun var flyttet ind til ham kom han tilbage til mig fordi han ville prøve igen. Vi aftaler så at prøve igen og samme dag tager han hjem til hende og gør det forbi og kører alle hendes til tilbage til hendes lejlighed som hun ellers havde sagt op.
Vi er så sammen i et par måneder hvor jeg egentlig syns at vi har det godt. Men havde vi åbenbart ikke fra hans side. Vi tog på kæreste tur i weekenden hvor jeg bare havde planlagt at vi bare skulle hygge og slappe af sammen. Hans plan var åbenbart at fortælle mig at han ikke følte noget for mig mere og hvor jeg så fandt ud af at han havde skrevet med hans x hele tiden og de var også sammen i lørdags hvor vi gjorde det forbi. Og der var hun endda sammen med 3 andre fyre den aften.

Jeg går også og har det af helveds til, sover næsten ikke, spiser ingenting og går bare rundt som et lig. Men når jeg er sammen med mine børn så holder de mit humør oppe men så snart de er kommet i seng om aften så løber tankerne bare rundt omkring al ting.
Jeg skal blive boende i vores fælles hus indtil det er solgt hvor han så stadig skal betale til det.
Jeg skal finde en ny bolig i nærheden og det er bare ikke nemt og jeg ved ikke hvornår det kan ske.

Hvordan kan de behandle en kvinde på den måde ??

Jeg vil ønske jeg ku gør noget for st få ham igen - men han har ikk lyst eftersom vi har prøvet så mange gange
Man skal være to til at danse tango ..

Du må virkelig også have det svært og have fået et knæk ..

Anmeld

15. november 2012

Carl-Emil's mor

kesuh skriver:

Nåh, men kunne ikke rette i mit eget lige pludselig, så 

men ihvertfald, så bliver det en pokkers lang proces. Det var det for mit vedkommende og jeg har stadig lidt efterslæb af det->

Du skal nok forberede dig på, men det kan man ikke. Der vil komme nogle meget "grå" dage hvor det hele bare ramler sammen og man bare sidder og stirrer ud i luften. Knækker sammen i gråd over tabet af det man har mistet.

Man tænker på at gøre dumme ting->'

Du render rundt med et stort tomrum i brystet. Der hvor der plejer at være noget, men nu er der intet.

Smide alle de ting der forbinder dig med ham ud. 

Hvad kan man gøre for at vinde ham/hende tilbage hvis det er

Hadet der kom senere-> Denne her er pæn vigtig og du må ikke lade dig opsluge af det.. Det måtte trænes ud for mit vedkommende og træner stadig lige før sengetid for at komme ud med energien.

Find et eller andet som der gør du kan komme af med "hadet". Tag ud og råb og bande og svovle af et træ i skoven. køb en boksebold, hvis man har lyst til det

Prøve at skabe lidt afstand til ham/hende, undgå at tjekke beskeder for ham/hende og sådan

Dette er bare nogle af de "små ting" som kommer.

!! Og find en som er god at snakke med og kan lytte og tage imod!! Det hjælper pænt meget!

Til sidst et lille godt råd som jeg fik slået ind i hovedet af venner og familie: Hav fokus på dit barn og dig selv. Lad ham/hende sejle i sin egen sø!   og de havde ret..

Dette er bare et lille udpluk af hvad jeg har gjort

er helt enig i dette indlæg, men det ved du søde ts nok også godt nu

Tilsidst kommer du der at du ikke hader ham mere - at hade er at elske i den grimme version så når du en dag ikke hader mere så er du i mål

Du er en skide sej mor og du kæmper flot..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.